Just Dance Wii

hoi, ik heb een vraagje, heeft iemand soms ervaring met just dance (3) sporten? de laatste tijd heb ik het spel heel veel gespeeld en ik vraag me af of het goed is om een conditie mee op t bouwen? En of je er veel kcal mee verbrandt?

Alvast bedankt, Marion (:

Als je intensief meedoet dan verbrand je wel wat kcal, maar conditie matig denk ik. Tot hoever ik het spel speel dan

Ik denk dat je het kunt scharen onder aerobics, als je de complete pasjes doet (dus ook voetenwerk). Een halfuur zou dan 220 calorieën verbranden.
En bij zowat alles waar je hartslag bij omhoog gaat, bouw je conditie op.

dankjewel!!

ik heb ooit op een dag alle liedjes van Just Dance 1 2 & 3 gedanst met mn zus, ik was kapot maar na een week allemaal dansen te hebben gedaan voelde ik me kiplekker !

Ik speel Just Dance 3. Ik vind het fijner dan andere wii spellen (zumba; wii sport enzovoort) Nu ga ik wel altijd voor het 2e programma (healthy choice, volgensmij)

Ik raad je wel aan om wanneer je een echte work-out gaat doen een afwisseling te maken tussen heftige en iets minder heftige liedjes!

Healthy choice? ^ Dat heet toch Just Sweat?

Hier was ik ook benieuwd naar!

http://www.myfitnesspal.c…just-dance-3-sweat-points
Misschien heb je hier iets aan?

^Staat niks in wat echt handig is.

oeps, ja je hebt gelijk~!

Healthy choice is een optie binnen Just Sweat in JD3.

Wat voor opties heb je nogmeer daar?

Wat voor opties heb je nogmeer daar?

@IchLiebeDich
Fresh Start, Healthy Choice, Sweat Explosion.

Weet je toevallig ook wat ze in houden?
Ik heb ze serieus nog nooit gezien. Moet je die vrijspelen of heb je die sowieso al?

Fresh start - 500 ‘zweet druppels’ per dag. (3500 per week)
Healthy Choice - 1000 ‘zweet druppels’ per dag. (7000 per week)
Sweat Explosion - 3000 ‘zweet druppels’ per dag. (21000 per week)

En dat houd in :’)?

Punten die je verdient met het spel spelen.

Maar dat zijn toch die sterren, je punten?

oww sorry ja… heeft iemand al een keer geprobeerd om nieuwe spellen te kopen. (met draadloze internet verbinding en dan via het spel?)