Just A Lie ( engels verhaal )

“M-my life was just a lie.” I said. I couldn’t think straight so I ran away as hard as I can. How could they lie to me? Everyone I loved just lied to me. The whole time. And the reason is just stupid! Mom died 9 years ago. It was over, it can’t happen again after so many years.

Hey
Ik ben bezig met het verhaal Just A Lie. Het is een Engels verhaal omdat ik ermee begonnen ben op een
Engelse site. Er zitten wel redelijk veel grammatica fouten in denk ik maar ik ben 13 en dus nog niet echt heel goed in Engels. Als het verhaal jou leuk lijkt lees vooral verder op Wattpad.

Just A Lie summary

Bella is a teenage girl who lives with her dad Lewis and step-brother Charlie. Her mother died seven years ago. Bella thinks her mother died in a car accident but that isn’t the truth. Her father is drunk most of the time and is really violent when he is mad, especially to Bella. No one knows about it, not even her best friends. Her father and Charlie always act like she is their maid. She has to cook, clean and do everything for them. Lewis, Charlie, Bella’s boyfriend Ryan and Bella’s bestfriend Alyssa have secrets for Bella. Charlie tells a part of the secret but doesn’t tell the whole story or who are involved. When Bella finds out the whole story she is mad and runs away. She stays with her boyfriend, but that causes more problems.

Link voor wattpad:

http://www.wattpad.com/38552253-just-a-lie-chapter-one

Dankje! Ik ga het zometeen aanpassen

Sorry, ik heb er natuurlijk wel respect voor of zo, maar als je zelf al zegt dat je niet zo goed bent in Engels, waarom schrijf je dan een Engels verhaal?

Ik vindt het gewoon leuk om te doen en ik ben wel goed in Engels qua woordenschat en uitspraak maar ik heb nog niet echt heel lang Engels dus ik ken weinig van de grammatica.

Ik vind het eigenlijk wel een goed idee, zo verbeter je je engels enorm!

Inderdaad, het leest wel wat minder fijn, maar ze leert er wel wat van!

Ik zou inderdaad doorgaan met het schrijven in Engels, want dat verbetert je Engels natuurlijk.
Voor de rest zie ik wel foutjes en leest het misschien niet heel lekker, maar sommige fouten zijn niet per se Engelse grammatica foutjes.
Bijv. bij it en not zou ook een komma in het Nederlands komen en ik weet niet of je dat ook wist als het in het Nederlands was?

dat it en not had ik ook in het Nederlands fout gedaan -,-