just a boy-girl thing'

sorry wist even geen betere naam, dus heb deze maar even gedaan en ik hoop dat jullie wat advies of tips voor me hebben ;$

een jongen had respect gegeven op mijn profielfoto op hyves. dus ik zei dankjewel via een krabbel en op een gegeven moment waren we aan 't krabbelen en toen hebben we mailadressen uitgewisseld. gelijk die avond toen ik eraf moest toen hebben we nummers uitgewisseld, en ook nog bijna de hele nacht gesmst. en toen gingen we bijna elke dag msnen maar sinds een tijdje spreken we elkaar niet meer, ja soms via msn. maar verder smsen we ook niet meer. wel geven we elkaar nog respect op foto via hyves. of reageren we op www’s van elkaar. het is een ‘verre’ vriend van een klasgenoot van de basisschool van mij. maar ik spreek dan die oud-klasgenoot niet enzo, maargoed; we willen dus ook afspreken enzo, alleen ‘t komt er maar niet van aangezien hij nu druk is met stage en ik op dit moment met werken en ik moet binnekort weer naar school. en 9 van de 10 weekenden verblijf ik ergens anders. maar hoe moet ik dit onderwerp nou aansnijden? want ik kan moeilijk opeens zeggen van: ‘hee, wanneer spreken we af, of iets dergelijks’ hmm kunnen jullie me helpen? en dan heb ik het niet alleen over het afspreken-gedeelte. maar over alles (’:

• thankyouuu girls! <3

waauwie - nobody? :blush:

Gewoon weer met hem gaan msnen?
Hee, alles goed? Lang niet gesproken, etc etc. Beetje gesprekje opbouwen en dan vragen om iets af te spreken.

met hem praten op msn en dan gewoon: hee, heb je lang niet gesproken. hoe gaat het met je? etc. en dan subtiel vragen of hij wat te doen heeft en of hij zin heeft om af te spreken

laat hem gewoon gaan
Je kent hem niet eens écht
En is het niet een beetje riskant om af te spreken?

Gewoon vragen of hij een keertje wil afspreken, want alles over hyves, msn, sms enzo is niet persoonlijk! :slightly_smiling_face:

aan dat hele verhaal gezien wil ze dat dus niet doen.
ze wilt dus raad over hoe ze het best kan vragen om af te spreken.

eehm. ik denk ook gewoon er langzamerhand over beginnen.

gewoon zeggen wanneer gaan we een x afspreken, aangezien jullie al hadden afgesproken om af te spreken.

weer een beetje gaan lullen op msn & en dan zeggen van te lang niet gesproken laten we dan toch maar een keer afspreken, lijkt me gezellig! ofzo

gewoon
zeg eerlijk dat je graag met hem zou willen afspreken

wow, dankjullie voor jullie reacties.
ik kon even niet reageren aangezien ik moest werken.

ik heb m inderdaad voor mijn werk nog gesproken, hij begon!
en na even gepraat te hebben toen liep het gesprek vast dus ik opeens+
‘maarree…
wanneer wil je afspreken dan? :$’
hij zo: ‘heb het op dit moment druk, met stage en met darten
ik zo: ‘ohs, laat dan even weten wanneer je kan, dan regel ik wel iets met me werk’
hij zo: ‘ja is goed’

maar op dat moment moest ik gaan, want ik had maar tien minuten.
moest werken dus tsjaa.

upp ;$

Dat zou betekenen dat hij niet even een dagje vrij kan maken? Leuk voor zijn vrienden ook, haha