Jurkjesfestijn! Nelly.com, H&M, Jane Norman [Update 28/05]

Hi meiden.
Ik heb een aantal items te koop voor een zeer laag prijsje. De items zijn bijna allemaal last season en kunnen dus nog een ronde mee. De prijsjes zijn laag, je betaald daarnaast ook de verzendkosten. Ik maak geen aanfoto’s en voor vragen kun je me noten. Ik zal dit topic regelmatig updaten. Ik heb zelf maat 34 en ben 1,63 groot. Atm woon ik in het buitenland. Daarom kan ik geen aanfoto’s maken. Mijn moeder stuurt de jurkjes op!

xox

De bekende h&m jurk. Maat XS maar hij past ook met een maat m. €4,00

Jurkje Nelly.com mt xs/s €10,00 (nooit aangehad. Middelste foto is eigen foto. De foto komt beter tot recht op het model. Het jurkje is precies hetzelfde als op de foto van nelly.com)

jurkje H&M mt 34 nieuw! €5,00

Jurkje van Jane Norman, maat xs, heeft een kanten top en floral skirt. Hij sluit mooi aan op je lichaam. €5,50

http://static.weloveswoppen.com/uploads/swop_images/large/9b6e0fb52eba76006d3d11ead82fad4d.jpg

Jurkje Nelly.com. Ook nog nooit gedragen. Kaartjes zitten er geloof ik nog aan, durf ik niet met zekerheid te zeggen. Sorry dat ik geen eigen foto heb, vanwege het buitenland verhaal, maar het jurkje ziet er precies hetzelfde uit als op de foto. mt 34, kan met 36.

€10,00

Giraffe print jurkje van H&M maat M. €5,00

Peter pan colar jurk nieuw! mt xs, kan /m €6,00

Peter pan colar dress mt 34 €4,00

Heb je een aanfoto van het bloemetjesjurkje van de H&M?

Nee sorry!

up

up

up

De laatste twee jurkjes, hoeveel inclusief voor de allebei? Note me <3

Note!

Ik zou vragen of je moeder anders een foto kan maken voor dat ene jurkje!

Zou zonde zijn als je topic wordt gesloten om 1 foto.

^Word aan gewerkt. Die zal morgen wss online staan!

Up

up

up