Jurkjes topic

Ik ben een grote liefhebber van jurkjes en draag ze het hele jaar door. Ik ben dan ook vast niet de enige die zo gek is op jurkjes. In dit topic kun je je nieuwste en favoriete jurkjes delen.

Ik vind jurkjes altijd heel leuk uitzien, maar heb er zelf bijna geen omdat ik het lastig vind een te vinden die bij m’n lichaam past.

Jaaaa jurkjes!! <3
Dit is mijn nieuwste aanwinst:

http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2014/2HV_0269_001R.jpg]&set=key[rotate],value[-0.6]&set=key[width],value[4003]&set=key[height],value[4681]&set=key[x],value[464]&set=key[y],value[518]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=1&call=url[file:/product/large]

Vind ze ook erg leuk ja. Krijg ook altijd complimentjes als ik een jurkje aan heb maar ik moet zeggen dat ik toch ook wel verknocht ben aan mijn highwaisted jeans haha.

Maar jurkjes zijn altijd goed :slightly_smiling_face: Het liefst in een lekker fel kleurtje of leuk patroontje.

.

Ik heb ook een grote voorliefde voor jurkjes. Ik heb ruim een jaar alleen maar jurkjes en rokjes gedragen, maar nu ik ben afgevallen draag ik ook steeds vaker broeken.

Ik ga zometeen mn nieuwste jurkjes posten, alleen moet eerst uitvinden hoe ik een foto moet plaatsen hahaha

Via tinypic.com kun je foto`s op fora plaatsen!

ja dat heb ik dus ook! en ik ben dan ook nog is iemand die geen ballerina’s draagt en het liefst ook geen hakken…

Dus als er meiden tips hebben…? :stuck_out_tongue:

Sandalen…? :sunglasses:

Precies dit. Vind jurkjes erg leuk maar draag ze vaak alleen in de zomervakantie met teenslippers…

Dit is momenteel mijn lievelingsexemplaar:

Die is echt leuk, waar komt die vandaan?

Als ik die tweede link dan pak, vervolgens op dat fototje klik onder die B, dan die url plak, dan komt er een foto met een streep erdoor heen? gaat dat als ik op verzenden klik weg? ik zoek anders wel naar een topic waar het uitgelegd staat :grinning:

Dit zijn mijn nieuwste aanwinsten :grinning:

o en sorry voor de enorme foto’s, heb geen idee hoe ik ze moet verkleinen want ben er net pas achter hoe je een foto moet posten haha :cold_sweat:

Ik hou van jurkjes maar ook van m’n chille spijkerbroeken.

Ebay :slightly_smiling_face:

Ik heb welgeteld 1 jurkje. Ik kan nooit wat leuks vinden wat past bij mijn figuur.

Ja, kan… Doe ik ook weleens, maar alleen als het echt warm is, want ik heb een hekel aan voeten haha. Dus ik zoek ook nog iets voor de dagen dat het naar mijn mening niet warm genoeg is voor sandalen haha.

Ja, ik ben een onmogelijk persoon. Ik weet het :’)