Jurkjes staan mij niet

Jurkjes…ik ben best wel een jongensmeisje. Anderen vinden jurkje mij vaak wel goed staan, maar ik voel me zo’n hark in een jurkje. Ik vind jurkjes wel heel mooi btw. Ik ben trouwens 13 en heb niet heel veel booty. Misschien moet ik er gewokn aan wennen? Hebben jullie dit ook?

weg

Er is niet iets als wennen aan een kledingstuk. Je vind jurkjes wel leuk dus dan zou ik ze gewoon dragen. Ik voel me doodongemakkelijk in jurkjes dus waarom zou ik er in godsnaam aan wennen voor anderen :wink:
Gewoon uitproberen of je je er ook goed in voelt en niet gaan dragen omdat je vrienden dat zo leuk vinden.

Ik denk dat het vooral is omdat je het niet gewend bent, ik had het ook toen ik weer jurkjes ging dragen. Als je zelf jurkjes wilt gaan dragen, zou ik zelf kijken naar een jurkje die je zelf wel nooi vindt. En dat ‘booty’ komt nog wel, je bent pas 13

Dit! Er zijn zoveel verschillende modellen jurkjes. Kort, middel, lang, uitlopend, recht, met mouwen, zonder, etc. Als je even googled op lichaamstype + jurkjes vind je heel veel voorbeelden!

Je kan wel wennen aan een kledingstuk. De topicstarter vind dat het bij haar niet staat. Dat is iets anders dan je ergens comfortabel en gelukkig in voelen. Jurkjes staan alle vrouwen of je het wil is je eigen keuze.

Meningen verschillen he… als een kledingstuk niet leuk vind, dan hoef ik er ook niet aan te wennen omdat anderen dat zo leuk vinden staan.
Maargoed, ik denk dat TS er inmiddels wel uit is :wink:

Maar je went er toch ook aan voor jezelf? :’) Zodat je zelf geen jurkjes of andere kledingstukken hoeft te ontwijken omdat je denkt dat ze je niet staan, omdat je het zoals TS jurkjes mooie kledingstukken vind. Je went er niet aan voor anderen.