Jurkjes, shirts, vooral maat S/36. Zara, H&M, FrouFrous, Mango, Vila

Lieve allemaal!

Ik ben mijn kledingkast aan het opruimen en kwam daarbij wat kledingstukken tegen die ik (helaas) nooit draag! Prijzen zijn excl. verzenden. Ophalen kan ook: in Utrecht of in Zwolle! :slightly_smiling_face:

1. Giletje gekocht bij Froufrous. Nooit gedragen omdat ik het niet goed kan combineren met de kleding die ik meestal draag.Die ligtbruine stukken zijn de zakken die eronder uit steken. Maat S. €5,00

1. Jurkje van Mango, maat S. Een keer gedragen bij een bruiloft (met een lichtroze riempje, dezelfde kleur schoenen en rood jasje). Er zit geen riem bij maar ik raad het wel aan om met een riem te dragen, staat mooier! €5,00

1. Jurkje van Zara, maat S. TRF. Een of twee keer gedragen, ik pak dit jurkje toch minder snel omdat ik in de zomer liever fleurige dingen draag. Hele fijne stof: voelt zacht. €3,50

1. Singlet van Mango, officieel maat S maar valt klein, XS dus. Label is eruit geknipt. Was erg lang mijn favoriete shirt maar ik pas 'm niet meer. €3,50

1. Jurkje van Vila, maat L. Ooit tweedehands van iemand gekregen maar te groot voor mij. €3,50

1. Jurkje van H&M, maat S. Twee keer gedragen, in combinatie met een lichtroze riempje. Schijnt niet door. €5,00

1. Gouden shirtje van H&M, maat S, gerimpeld. Leuk voor een feestje, heb hem zelf 1 keer gedragen op een fout feest in combinatie met tijgerprint legging enzo, haha! €2,00

1. Retro jurk van H&M, maat S. Een keer gedragen op een sixties feestje (in combinatie met rode lippenstift, riem en hakken). Gladde stof. €4,00

Dat was het voor nu, maar later vandaag nog even een update :slightly_smiling_face:.

Ciao x

up!

(Update komt eraan, maar heb op het moment problemen met Tinypic, arrhg :hammer: )

Heb je een aanfoto van het giletje? Ik vind hem heel leuk haha. Ruil je ook of niet? Note me!