Jurkjes met open rug

Ik heb laatst een heel leuk jurkje gekocht op internet. Dit jurkje heeft een open rug. Ik vind het heel lelijk als men je bh ziet op je rug. Ik heb al gezocht naar speciale strapless bh’s (van die plakkers, maar de reacties waren heel slecht).
Mijn vraag is dus of iemand weet wat voor bh ik onder zo’n jurkje moet doen zonder dat men het ziet? Heeft iemand misschien een site?
Alvast bedankt!

Je hebt, ik dacht bij hunkemoller, van die doorzichtige banden, die maak je dan aan de sluiting van je bh, en die kruis je dan laag over je rug en de sluiting zit dan op je onderbuik. Even wennen hoe dat zit, maar het werkt wel! Ligt er natuurlijk ook aan hoe laag je jurkje is op je rug :wink:

Je hebt inderdaad ook plakbeha’s. Op zich zijn die nog zo slecht niet (hij heeft bij mij een gala overleefd, dat is op zich al een wonder) alleen zijn ze niet praktisch als je het jurkje niet alleen aan wil doen naar speciale gelegenheden en zo.
Ligt er ook een beetje aan welke cup je hebt, zoiets blijft natuurlijk een stuk beter zitten als je een niet al te grote cup hebt.

Als het echt een hele lage rug is, zal je toch wel voor een plakbeha moeten gaan, denk ik. Niet erg gemakkelijk, maar wel te doen voor een avondje.

Die doorzichtige bandjes van de Hunkemoller werken bij mij niet echt goed. Ze zitten in ieder geval heel vervelend en bij heel lage kledingstukken zie je ze alsnog zitten.

Je hebt speciale straps die je kan kopen om je bh zo te dragen dat je niets ziet bij shirtjes met een open rug. Low Back Straps

http://www.girlscene.nl/images/library/articles/images01/girlscene/lowbackstrap.jpg

http://brasnbras.com/images/Nat_Low_Back_Converter.jpg

Zo moet dat er dan uitzien. Niet echt ideaal voor een hele lage open rug.
Waar je het kan kopen? Online… ff googlen.

Gewoon een plakbeha? Ik heb de mijne al verschillende keren gedragen en nooit last van gehad (:

bij www.netcart.nl staat er bij LINGERIE een site waar ze alle soorten truukjes beha’s verkopen. het hangt er ook natuurlijk van af hoe laag de achter kant is. ik heb er 1 daar toen gekocht en je zag helemaal niets.

Er staat plakbeha’s en trucjes. veel succes