Jurkjes en uitgaan

Wat vinden jullie, kunnen jurkjes nou gewoon met uitgaan of niet? Aangezien eigenlijk het grootste deel van de meiden spijkerbroeken aan heeft :stuck_out_tongue:
En waar kan het wel en waar kan het niet (kroeg, discotheek, feest bij iemand etc.)
Ik ben benieuwd :wink:

ikhad het gister aan ineen dicotheek
met een legging
en er ware heelveel mnsen met broek
maar er lope erookeen paarmetjurkjes hoor
dus gewooondoen watjij leukvind!

:grinning: Het ligt natuurlijk aan het feest waar je naartoe gaat wat voor een
soort jurkje je aantrekt, maar ik vind dat het overal wel kan
Behalve als je naar zo’n feest gaat waar van die irritante vervelende geile
jongetjes komen die aan je gaan zitten en stomme dingen naar je roepen.

Bah. dan liever niet… dan is een broek met mooi topje veel veiliger xD
Maar voor de rest vind ik het harstikke leuk.
+ dat het ook nog eens lekker fris is en je je dus niet gelijk kapot zweet.

:wink:

ik vind een jurkje leuker, maar ik weet nooit wat voor een
jurkje dat ik moet dragen omdat het niet gala achtig moet zijn,
maar ook niet sletterig

als het maar niet te sletterig is :]

Ik vind een jurkje wel een beetje raar in een kroeg. Naar een discotheek kan het wel, ligt er beetje aan welk feest het is. En een feestje thuis vind ik wel. Ikzelf zou geen rokje of jurkje aantrekken bij het uitgaan. Voel k me niet zo lekker in. XD

ik vind jurkjes altijd leuker, draag altijd 9 van de 10 keer een jurk-achtig iets, ja of een donkere wassing spijkerbroek, dus ja ik vind dat jurkjes met uitgaan heel leuk zijn, alleen niet te sletterig;)

Dus in kroegen, ook al word daar gedanst, is het meer een don’t?
En wat vinden jullie onder sletterig vallen, strak, kort, lage decolete?

.

vind ik ook .

precies wat je zegt xD
En als het doorschijnt ofzo maar dat lijkt me logisch

oh ik zie weer coolcat/wonderwoman vooroordelen…

Oke en hoe zit dat dan met sletterigheid in mijn geval :stuck_out_tongue:
Strak zwart jurkje, tot halverwege m’n been. Met daarbij om m’n nek zo’n sjaal (aravat oid.) beenwarmers en pumps en natuurlijk een legging.
Ik vind het jurkje persoonlijk wel sexy, maar het moet natuurlijk niet té worden :wink:

ZIET ER NIET UIT xDhahhahahahaha beenwarmers & arafat sjaal bij een jurkje? whahahahahhahaa

Subtieeeeel xD

Ik ben vorige week met n jurkje [+legging] naar n disco geweest, ga normaal altijd met broek. Opzich had ik er niet echt veel last van, maar een broek voelt eigenlijk toch veiliger…
Echt zo slecht he, dat was dus voor een weddenschap, ik zou samen met iemand zonder broek komen, komt die gast niet opdagen!

-

Foto?

Ik vind persoonlijk een dun sjaaltje 1 keer om je nek gewikkeld wel chique staan, maar dat lijkt mij meer voor gala (maar daar gaat het hier nu niet om xD) . Maar een arafat?! nee.

En beenwarmers over je legging? Ik zou het gewoon subtiel houden met dat jurkje aan, legging, pumps, een vestje en leuke sieraden.

Beenwarmers + arafat = too much.

kán best leuk zijn anders.

foto misschien? anders is het ook lastig te zeggen

Ik doe altijd een jurkje aan als ik uitga.

Ik wil zo vaak een jurkje aandoen waarom niet? Het is hardstikke leuk en als het je stijl is. Ik doe het alleen nooit omdat ik geen zin heb om om een hele tas mee te slepen. Ik prop mijn geld wel in mijn jeansbroek enzo

ik loop meestal in spijkerbroek, is het makkelijkste als ik uit mn dak ga! haha… maar jurkjes (zolang ze niet te hoerig zijn) zijn altijd leuk :slightly_smiling_face: