Jurkjes en leuke rokjes gezocht

Hallo :slightly_smiling_face:

Ik ga na de zomervakantie naar een nieuwe school ( ja weet ik is een beetje vroeg om dit topic te beginnen maar wil inspiratie)
Ik ben op zoek naar leuke jurkjes en rokjes, want dat moet daar verplicht :frowning_face:
ik draag liever broeken maar oke , ik ben dus op zoek naar jurkjes en rokjes.
Ik hou van leuke prints behalve panterprint , ik gruwel daar echt van sorry…
Niet te gek met kleuren , maar standaard grijs met een leuke roze strik erop is ook fantastisch .
prijs maakt niet echt heel veel uit.
Geef wat leuke tips en dan kan ik me daar mijn inspiratie op uit oefenen …

thanks girlss :slightly_smiling_face: :upside_down_face:

Wat voor school is dat dan als ik vragen mag? Dat ze mogen verplichten om jurkjes aan te doen?

driestar college in gouda , is voor mijn geloof

Bij de meeste winkels heb je tegenwoordig wel skaterrokjes (de meeste in standaard kleuren) en daar kan je een leuk geprint/gekleurd, dun riempje bij doen om het wat naar je eigen smaak te maken? En ik vind zelf dat ze hele leuke jurkjes bij de primark hebben, maar daar moet je maar dicht in de buurt van wonen haha :grinning:

Nouja ik denk dat skaterrokjes te kort zijn voor zulke gereformeerde scholen. Als je dan al een kledingvoorschriften heb is de regel dat het niet korter mag dan de breedte van je hand boven je knie van wat ik hoor.

^ Ligt aan de school. Ik zit ook op een gereformeerde school maar wij mogen gewoon korte rokjes aan dus ook skaterrokjes.

Verder zou ik inderdaad kijken bij Primark, en vaak heeft de H&M of Vero Moda/Only ook wel leuke rokjes en jurkjes.

New Look (verkopen ze ook bij veel v&d’s) heeft ook heel veel rokjes en jurkjes :slightly_smiling_face:

Dit mag in het ik-zoek-topic bij Verkoop.