jurkjes combineren in de winter?

Sorry als hier al een topic over is, ik heb gekeken, maar volgens mij is er nog geen :wink: nou ja, in ieder geval, ik vind jurkjes echt heel leuk, maar ik weet echt niet hoe ik ze in de winter moet combineren. Dragen jullie het met een panty/legging? En doen jullie er een vest overheen ofzo? xxx

Jurkjes combineer ik meestal met een lange mouw shirt eronder, een (thermo)legging, en daarbij nog eens een blazer/vest. Al dezen in een neutrale kleur zodat t jurkje goed tot zijn recht komt

Ik combineer het altijd met een lekker dik oversized vest of plaid blouse, panty en stoere laarzen.

ik draag het meestal met laarzen & overknee socks & een panty & jasje

heel erg bedankt allemaal, heb ik echt veel aan haha :wink:

Jaaa, ik draag alleen maar jurkjes. Ook in de winter… Ik draag ze altijd met een vest of blazer. Als je gek bent op jurkjes kun je altijd een kijkje nemen op mijn blog (link in ‘handtekening’)

Ik draag ze met een legging (of de 80 denier panty van h&m), enkellaarsjes en een leuk vestje of blazer erop :slightly_smiling_face: ohja je kunt ook nog onder je jurkje een topje aan doen en die in je panty of legging doen voor wat extra warmte.

Sowieso met een panty en overknee socks. Dan draag ik er ook ofwel een cardigan over ofwel een sweater zodat het kleedje eigenlijk meer als rok dient.

panty, en een vestje. Kan erg leuk staan. geld trouwens ook voor rokjes.

Ik draag alleen jurkjes in de winter als er een thermo maillot mooi onder staat, anders vries ik echt dood.

Ik draag alleen maar jurkjes haha, maar gewoon met een dikke maillot eronder.

Ik verbaas me er echt over dat mensen dit niet zelf kunnen bedenken…

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Dikke zwarte legging + lage laarsjes + lang vest of zwart nepleren jasje. Oja of een blazer natuurlijk, kan ook.

dit ja. beetje googlen of rondkijken :stuck_out_tongue:

Dit idd. Je weet dat blote benen en armen niet gaan. Dan komt er toch wel het besef dat je dan iets over je benen en armen aan moet trekken?