jurkjes, blousjes, jasjes, hakken en meer! (Gsus, Tommy Hilfiger, Only etc.)

Hallo,

Omdat het verkopen via markplaats toch niet altijd even makkelijk gaat probeer ik het maar eens hier.
Het is de eerste keer dat ik verkoop dus ik sta (nog) niet op de lijst van betrouwbare verkopers.

:heart: Verzenden gaat via Postnl (brievenbus) of DHL (pakketpost, is goedkoper en voorzien van trackingscode)
:heart: ik wil evt. ruilen, maar ben niet specifiek opzoek naar dingen dus ik kan niks beloven.
:heart: Bieden mag! prijzen zijn richtprijzen!
:heart: op verzoek wil ik graag aanfoto’s maken, echter ben ik wel een student zonder ritme en kan het dus 1 of 2 dagen duren voordat ik een geschikt moment met voldoende daglicht kan vinden.
:heart: sommige dingen heb ik ook op Marktplaats staan, vind je het fijner om me zo te contacteren dan mag dat uiteraard. http://www.marktplaats.nl/verkopers/15852552.html
:heart: Ik woon in Nederland en verzend ook alleen naar Nederland.

1. Grijs jasje Vero Moda met zilvere knoopjes
    maat: 38
    Leuk getailleerd grijs jasje, valt iets korter aan de achterkant.
    Toch niet helemaal mijn ding en daarom maar enkele keren gedragen.
    Richtprijs: 10,00

1. Neon gebloemd jurkje H&M
    maat:M maar kan ook voor een S.
    Ik vind het een onwijs gaaf jurkje en kreeg altijd complimentjes als ik hem droeg.
    Helaas vind ik hem toch iets te kort (ik ben zelf 1.80).
    Verder is het de echte H&M versie en niet de Ebay versie.
    Richtprijs 10,00

1. Beige blousje Vero Moda
    Maat: M.
    Mooie oversized blous die doormiddel van touwtjes om je middel aan te trekken is. Hierdoor valt hij erg elegant. Staat heel leuk op een (broek)legging.
    enkele keren gedragen.
    Richtprijs: 5,00

1. Tijger jurkje H&M
    Maat: M
    Zwart jurkje met een tijgerkop. Erg leuk, maar niet mijn ding, gekocht voor een thema feestje, daar gedragen en verder nooit meer aangehad.
    Richtprijs: 7,50

1. Zwart Jurkje met waterfall hals Only Edge collection
    Casual Chique zwart jurkje met een mooie hals en een ritsje op de rug. Helaas is ook deze iets aan de korte kant voor mij (1.80) en daarom hoop ik dat ik er iemand anders blij mee kan maken!

1. Schattig kort vestje met strik van Only
    Lief wit vestje met blauwe randjes, ik vind het echt een geweldig vestje, maar ik draag deze korte vestjes gewoon niet vaak genoeg en daarom vind ik het zonde om te houden.
    Redelijk vaak gedragen, nog in goede staat maar enkele pluisjes op de strik
    Richtprijs: 7,00

1. Roze Gsus top
    Roze top van Gsus industries, valt erg mooi en heeft bijzondere mouwen (ik kan een aanfoto maken op verzoek). Helaas is dit toch niet helemaal mijn kleur.
    Is gedragen, maar nog in goede staat.
    Richtprijs 10,00

1. Roze blousje van Saint Tropez
    Jarenlang wilde ik dit blousje heel graag hebben, toen ik hem eenmaal gekocht had kwam ik er wederom achter dat roze toch niet zo mijn kleur is. Was een dure aankoop (ik geloof rond de 60 euro) dus gaat alleen tegen een goed bod weg!

1. Wit blousje met blauwe stipjes Only Edge Collection.
    Schattig blousje met een strikje van de Only Edge Collection. Erg leuk, maar ik begin er een beetje op uitgekeken te raken!
    Richtprijs: 6,00

1. Blauw wikkelvestje Benneton
    Helderblauw wikkelvestje van Benneton, ook hier ben ik inmiddels een beetje op uitgekeken! Is gedragen maar nog in goede staat. Wordt uiteraard nog gestreken voor verzending.
    Richtprijs 10,00

1. Blauw-wit gestreepte blazer H&M
    Maat: 40
    Fijne warme blazer die erg lekker zit, helaas net iets te groot voor mij!

1. Glitter rokje Savannah
    Maat: S of een kleine M
    Geweldig mooi rokje met subtiele glitter. Besteld onder maat M, helaas paste dit niet en was ik te laat met terugsturen.
    Het is dus een maat M, met voor mensen met aardig wat kont meer een S. De kaartjes zitten er nog aan!

1. Tommy Hilfiger slee hakken
    Maat: 39
    Gedragen maar dit is niet te zien als je ze aanhebt. Ze zijn zo leuk dat ze nog een tweede ronde verdienen. Let wel op: ze zijn geschikt voor smalle voetjes!
    Betere foto volgt z.s.m!

1. Manfield Black hakken
    Maat: 39
    Deze geweldige hakken heb ik ooit voor mijn verjaardag gekregen. Hoewel ik ze echt onwijs mooi vind zijn ze toch eigenlijk iets te hoog voor mij (ik ben namelijk zelf al 1.80). Ze waren echter wel een verjaardags cadeau en gaan daarom alleen tegen een goed bod weg! ze hebben wel een inimieni beschadiging op de hak.
    Betere foto volgt z.s.m!

1. Zonnebrillen
    mogen weg tegen elk aannemelijk bod, de bovenste en onderste zijn van H&M (nieuwprijs rond de 5,00)en de middelste is van Accessorize (nieuwprijs was 23,00).

ruil je 3?

ik bied 5 euro voor tijger jurkje

up!