Jurkje van de H&M

http://img651.imageshack.us/img651/4748/juuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.png

Nou dit is hem dan x]
Ik heb hem besteld, en bij het model stond hij echt héeeel leuk met zo’n zwart jack er over heen. Maar nu ik hem zelf heb, valt het motief toch wel wat tegen & staat zo’n jack bij mij echt niet. Ik houd zelf wel van een wat romantische/schattige veel stoffen (geen leer bijv.) , met een tikkeltje gek/ outfit. Dus hoe maak ik dit schattiger/liever?

Woow hij is wel erg druk.

Maybe een witte tailleriem? en zwarte panty met witte pumpjes.

Model is wel mooi, inderdaad wel druk.
Een wit vestje er over heen?

Misschien met een zwarte lange cardigan eroverheen, zwarte panty/maillot en dan nog een dun zwart riempje? (zodat 't wel getailleerd blijft maar niet te veel opvalt, het jurkje is al druk genoeg) Of misschien een blazer eroverheen, als dat leuk is?

Ja, sowieso een vestje erover heen denk ik.
Maar hij moet dus absoluut niet stoer overkomen.
Wat hij al gauw overkomt, denk ik, als je hem met
laarzen, of leer (like that) combineert.

hahaha, die ken ik (: ik heb vorige week het jasje bestelt, die heb ik vandaag ontvangen (:
Het jurkje kan je wel opfleuren met een tailleriem, of een bolero,
zwart of wit, maar wit is wat vrolijker =]

Hellelujah, die is druk! Maar wel heel leuk!
Inderdaad met een vestje en wat leuke schoentjes.
Ik zou niet teveel sieraden en kettingen enzo om doen,
want het jurkje is natuurlijk al heel druk!

zwarteoversized cardigan ofzo, zo’n bomma achtig ding. Kniekousjes, en schoenen kies je zelf maar geen allstars. En ook niet te druk.
zo zou ik het doen.

een lange (zwarte)cardigan idd!
Ik vind hem erg mooi!

mmm,
hij is echt mooi!

Lange(!) witte/zwarte cardigan, kniekousen, lange ketting en ballerina’s?
Wel een beetje zomers…

Super leuk jurkje! je kan hem ook best wel schattig dragen ik zou het zo doen; → witte/cremekleurige cardigan, ballerina’s erbij en sieraden niet al te overdreven maar gewoon een klein lang gouden kettinkje of een armbandje. En tot slot nog een leuk haarbandje misschien…

ik zou er een beige vestje bij aantrekken, het liefst van wol en gebreid en niet een lang vest maar gewoon een korte, dat maakt het wel heel schattig, end an ook een beige panty/maillot/legging erbij en dan leuke hakken? of mooie laarzen …

Jup.

Ik denk dat de kleuren heel fel zijn, dus ik zou niet snel voor crème kiezen. Ik zou het wel basic proberen te houden. Lijkt me echt een kutjurk om te combineren tbh.

ik zat er ook overna te denken om dat jurkje te bestellen. zal je misschien een aanfoto willen maken? en hoe valt de maat? ik ben echt benieuwd!

Zwarte legging/panty en een zwarte cardigan.

heb je ge-noted!

ja op dat model is hij zooo leuk! ik wilde hem ook misschien

Ik vind hem zooooo mooi! Maar ik durf er denk ik niet mee te lopen :stuck_out_tongue: