jurkje trouwfeest

Hey allemaal,

in september trouwt m’n vader
& ik ga zaterdag met hem kijken in Hasselt voor een jurkje voor mij om dan aan te trekken :slightly_smiling_face:
maar nu weet ik eigenlijk niet goed waar je van die jurkjes kan kopen ,?
het hoeft niet formeel te zijn ofzo, maar gewoon iets specialer :slightly_smiling_face:

Help me please x

zag laatst zo’n jurkje bij de zara die ik daar geschikt voor vond,
haha maar die zullen ze wel niet meer hebben,
maar kijkje kan geen kwaad?
als er een zara daar is dan…
naja succes verder (:

Bij de V&D bij de jane norman collectie?
Daar hebben ze altijd wel mooie jurkjes (:

oh ja dat hebben we hier, dankje ik zal eens kijken :grinning:

Mango heeft altijd super leuke jurkjes, die ik daar wel geschikt voor acht =D

Spytig genoeg hebben we die winkel hier niet, toch bedankt :slightly_smiling_face:

Aaahh gefeliciteerd!!! :grinning:
Ik vind de jurkjes bij ZARA inderdaad altijd wel mooi en geschikt voor een bruiloft.

bij de H&M zag ik laatst ook jurken die best geschikt zijn voor een trouwfeest
van die korte jurkjes.

Asos.com> prachtige jurkjes.

Ik zou sowieso ff bij de Steps kijken, die hebben vaak hele mooie jurken. Wel iets duurder dan gemiddeld… Je kan online ook hun collectie zien.

Zara, Mango, Vanilia. (:

Steps & Vanilia hebben wy niet ;( & ja ik had ook al gedacht aan Lipsy London, maar ik heb het liever niet van een webshop wantja wat als het nu toch tegenvalt…
maar in ieder geval al bedankt voor de tips =) xx

Ik heb bij Vila een heel leuk jurkje gezien voor een bruiloft!!! Hij is er in het gebroken wit en wat bruinachtiger, strapless, tot aan de knie, met een bloem en pooien en heel leuk.

Ja Jane Norman!
Die jurkjes zijn echt heel leuk!
Ik was er gister en toen zag ik er nog wat die denk ik wel geschikt zullen zijn voor een bruiloft. En bij de Zara zou je inderdaad ook kunnen kijken. Misschien ook de zaza? Daar verkopen ze in ieder geval met kerst ontzettend veel jurkjes, misschien dat die er nu ook wel zijn? Is wel een wat minder bekende winkel.
Verder zou ik gewoon kijken naar wat je tegenkomt!

Ik werk bij Steps en wij hebben altijd mooie jurken!

bedankt iedereen !!
maar heb uiteindelijk een heel mooi rood jurkje gevonden bij Morgan, weet niet of jullie die ook hebben :slightly_smiling_face: xx

Foto?

-