Jurkje/rokje mit allstars

Ik vind het lelijk.

Kan leuk zijn.

Maar dat ligt er ook aan welke jurk / rok het is.
en welke all stars :'D

Kan hartstikke goed! Vooral zwarte allstars,
en (persoonlijk) moet je helemaal niet denken aan Avril Lavigne…
Oja op www.Style-Remains.nl had zij ook wat outfits met allstars en rokjes… Stond haar super :slightly_smiling_face:

wil ik wel dragen maar denk dak te dikke benen/kuiten heb daarvoor :blush:

En jij moet nog veel leren.
Ik vind het trouwens leuk, wel lage allstars, hoge vind ik sowieso wat minder.

waarom moet zij veel leren dan?

ja en jij probeert je elke keer als haar te kleden wat
steeds weer resulteert in Epic Failure.

al hoewel avril vroeger soms wel mooie outfits had,
goede oude tijd :pensive:

-

ik draag wel lage all stars met een rokje, maar niet met een jurk en ik draag sowieso geen hoge all stars, die vind ik echt verschrikkelijk :slightly_smiling_face:

Ja leuk, maar met hoge all stars is alleen mooi als je slanke benen hebt vind ik.

Ik vind dat het goed kan ^^
Maar ik moet zeggen,de lage allstars staan dr beter onder

Als het maar niet van die hoge hoge zijn, tot je knieen, die vind ik niet erg mooi.

Ligt eraan.

Ik doe het eigenlijk altijd x’]

ik vind het af en toe wel leuk !

Hmm, lastige kwestie, ik doe et wel eens, omdat ik dan geen zin heb om hakken aan te doen, maar k heb best dunne benen dus dan zijn het van die stokjes benen met die uge voeten eraan. En mijn vriendin zegt dat ze heteen beetje alto vind, en dat ben ik niet, dus ik doe het alleen iin noodgeval of met beenwarmers erboven

maar met laarzen kan wel, dat doet echt iedereenzowat!

ik vind het leuk x]

Ik doe het best vaak , en ik krijg alleeen maar reactie’s dat het super leuk staat, ook van jongens , dus dat is de reactie op je tweede vraag.
maar het ligt er een beetje aan , bij de een staat het wel , de ander niet denk ik …

ik draag wel eens een lang shirt als jurkje zegmaar, met een zwarte legging en dan lage zwarte allstars eronder!