Jurkje/rokje mit allstars

Hee! Vinden jullie een rokje of een jurkje leuk met lage of hoge allstars ipv met laarzen ofzo? en wat vinden jongens hier denk je van?

Kusss

hangt ervanaf.
alhoewel ik ook wel is gewoon een rokje aan heb met hoge all stars. XD

nee ik vind dat niet zo leuk… en heb eigenlijk geen idee wat jongens hiervan vinden… dat zou je ze moeten vragen…

Who said I can’t wear my Converse with my dress?

'k vind het wel stoer. :]

als je avril heet en lavigne met je achternaam is het goed :grinning:

ik viond het juist leuk staan:) ben het met die zin eens
ik citeer: Who said I can’t wear my Converse with my dress? ^^

bij sommige mensen staan van die lage all stars wel leuk bij rokjes/jurkjes vind ik, maar zou het zelf nooit aandoen.

[nohtml][b][message=4166980,noline]mmko schreef op 08 October 2009 @ 22:21[/message]:[/b] als je avril heet en lavigne met je achternaam is het goed :grinning:[/nohtml]

Als je avril heet en lavigne met je achternaam moet je gewoon dood gaan of niet zo wannebe zijn

Ik doe het wel altijd, mag niet meer op ballerina’s en hakken lopen voorlopig, en AllStars zijn momenteel mijn enige schoenen waar mn steunzolen inpassen.

Ik vind het eigenlijk wel leuk :grinning:

Alleen bij mij staat het dan weer niet, dus ik draag meestal gewoon laarzen of ballerina’s onder mijn rokje/jurkje ;p

Ik vind het opzich wel leuk maar dan moet je wel kleinevoetjes hebben anders vind ik het er zo snel ‘lomp’ uitzien.

Ik vind het opzich wel leuk, het ligt er alleen aan hoe je t combineert en wat voor soort rokje/jurkje

avril is niet wannebe ze is cool stoer en mooi !

Ik vind het best leuk!
Onder een spijkerrokje kan sowieso wel!

Ik vind het leuk!

Ik vind het wel leuk staan. snap niet waarom het lelijk zou zijn .

Ik vind het heel leuk. Doe ik altijd. (:

en ligt eraan hoe je het combineert

Dat doe ik eigenlijk altijd.