Jurkje met panter, tasje en shortje.

Ik weet wel genoeg nu :stuck_out_tongue:

xx.

dat shortje met pumps en een een one-shoulder/ wijdvallend shirt of gewoon een basic shirtje misschien? heel misschien dat een gestreept shirt er ook wel bij staat maar dat moetje maar even kijken (ene keer valt het mooi, andere keer weer niet)…

geen one-shoulder bedenk ik me net, gaat er een beetje scheef uitzien na mijn gevoel :$.

Dankje!
Ik denk dat een basic shirtje het beste is, een gestreept shirt is heel raar, tenminste vind ik dan.
Maar, iig bedankt!

shirt; met een legging of een broeklegging, voorderest misschien met een dun riempje?

tasje: bij een rustige outfit, zodat het tasje eruit springt? of met een roze/groen shirtje, maar ik weet niet of dat staat, denk het eigenlijk niet… ik zou het bij een rustige outfit dragen, met uitgaan ofzo

broekje: haha die heb ik ook, ik doe m meestal met een zwart of wit hempje aan en cardigan. heb m nog niet echt vaak aangehad, hou er niet van om een panty eronder te doen.

hopelijk heb je hier iets aan

dat jurkje kan je ook dragen met een nepleren broek of legging en zwarte pumps

Dat shortje is misschien ook wel heel leuk met een bloementop.
En anders gewoon een basic shirtje; creme, wit, zwart, taupekleuren misschien? Ik denk rood er opzich ook wel mooi opstaat, maar dan moet rood je wel staan. Of van dat navyblauw.

En mooie pumps eronder.

Dankje allemaal!
Heb ik zeker wat aan!

laatste broekje is supertof trouwens (ben niet zo’n fan van het jurkje). Voorderest wat de mensen hier boven mij zeggen ^^

het shortje vind ik heel tof, de rest niet, dus daar zou ik om eerlijk te zijn niet echt een combinatie mee weten.
het shortje lijkt mij wél erg mooi met een gestreepte top, wit met donkerblauw ofzo? Of bloemetjes, of een poederroze top. Zachte pastelkleuren.

Dankje!

Ja, dat jurkje weet ik zelf niet eens of ik hem wel aan wil eigenlijk.
Ik heb een jaar geleden gekocht ofzo, en toen had ik eigenlijk een heel andere stijl. Tja, ik weet eigenlijk niet wat ik er moet xd