hey! mijn nicht is binnenkort jarig en aangezien ik het beu ben om weer wekenlang alle mogelijke winkels af te gaan op zoek naar het perfecte kleed, waarvan de mooiste gemakkelijk boven de 100 euro kosten, wou ik deze keer mijn jurk laten ontwerpen… ik heb geluk dat een vriendin van mijn mama kleermaakster is, dus dat is al 1 zorg minder.
Wat ik eigenlijk wou doen is al een bestaand jurk gewoon laten ‘namaken’! bv een jurk van een celebrity ofzo! ik heb al een kleedje gevonden dat ik heel mooi vind, kijk hier maar : (http://adsoftheworld.com/…ards_world_tour_in_madrid)
maar ik wou vragen of dat jullie niet nog ideeën hadden voor mij! post dus hier allemaal kleedjes, jurkjes die je super mooi vind, dat mag van de h&m zijn, maar ook van beroemde sterren noem maar op !! heel erg bedankt!!!
en het kleedje dat ik mooi vind, is het donkergroene kleedje voor alle duidelijkheid
Denk jij dat het niet duur is om een jurkje te laten namaken? Stoffen en dergelijke zijn duur hoor! Maargoed. Wat voor jurkjes moeten het zijn? Zomerjurkjes of feestjurkjes of…?
zoveel moeite voor een verjaardag…? sorry ik vind dat vreemd ;p
als iemand dat voor mij zou doen zou ik echt superblij zijn!
Die is mooi ja!
oo sorry typfout, waar zat ik toch met mijn hoofd! ik bedoelde de bruiloft van mijn nicht! hahaaa
ja vinden jullie het een mooi kleedje? maar ik heb nog tijd, daarom ben ik op zoek naar andere ideeën!
Ja wauw, ik vind hem echt heel mooi!
je hebt echt precies zo’n jurkje bij zara in de uitverkoop voor ik gok 15 euro.
en aangezien ik het beu ben om weer wekenlang alle mogelijke winkels af te gaan op zoek naar het perfecte kleed