Jurkje : hoerig or not?

Vandaag heb ik dit jurkje gekocht. Ik en mijn vriendin vonden hem leuk. Maar mijn ma vond hem ‘dellerig’, dus wat vind jij ervan?
(foto is van onderkant genome dus lijtk iets korter maar is gewoon normale lengte!) & Als je hem net zo als em ma hoerig vind wil je dan eventjes zeggen waarom?

http://img13.imageshack.us/img13/2051/jurkje.jpg

Thnx,
xox

Ik vind hem niet echt hoerig, ik vind hem leuk!

Ik vind hem niet hoerig, maar harstikke leuk!

Ik vind hem ook niet hoerig hoor,
alleen moet je dan wel niet je bh-bandjes er zo bovenuit laten steken (aaa)

Hij is leuk!
Waar heb je 'm vandaan?

Ik vind hem leuk!

idd erg leuk. met een panty vind ik hem zeker niet hoerig.
maar je moet idd je bh bandjes weg doen anders maakt t wel sneller hoerig

Ja dat snap ik maar ik wou eventjes snel een foto maken, ik draag daaronder dan gewoon een bh zonder bandjes :slightly_smiling_face:

Ik heb hem gekocht bij een winkeltje in Waalwijk, ik heb geen idee hoe het heet, de volgende keer als ik in de stad ben zal ik kijken. Hij kostte trouwens 18 euro :slightly_smiling_face:

Ik vind hem totaal niet hoerig, hij is juist hardstikke leuk. Waarom vind je moeder hem hoerig dan? Want dat is hij juist helemaal niet.

Super leuk! En totaaal NIET hoerig

ik vind hem niet hoerig maar ik vind hem ook niet leuk.

met panty niet hoerig

ik wil hem hebben :expressionless:

leuk ! en niet hoerig als je het niet hoerig combineert … gewoon een legging, knoopjes vest met ballerina’s of pumps in zwart ofzo maar niet te hoog !

leuk! (en niet hoerig)
je moet alleen wel je panty eronder vandaan laten, vind 't niet zo heel leuk staan met panty :stuck_out_tongue:

ik wil hem ook :bowing_man:

hij is echt niet hoerig vind em onwijs leuk :slightly_smiling_face:

Print de reacties uit voor je moeder XD

Ik vind hem helemaal niet hoerig, qua stijl doet het me eerder denken aan new rave :stuck_out_tongue:

Ik zou hem niet zo naar school aandoen. Dan zou ik er een zwart vestje overheen doen. Maar voor op vakantie vind ik hem wel heel leuk!

Haha goed idee xMILLZ
Ik snap ook neit waarom ze hem hoerig vind, Ik bedoel het is neit laag uitgesneden of zo heel strak of dat ie net onder me bil komt maarja, moeders :crazy_face:

Als ik hem naar school draag was ik al van plan om met legging zwarte ballerina’s en knoopvestje of mouwtjes te doen, zoals jullie hierboven al zeggen :grinning:
Want anders zou ik het zeg maar als alleen het jurkje niet eens aandurven na school, maar voor de zomer vind ik dat wel leuk!

Thnx voor de reacties :slightly_smiling_face: