jurkje h&m

haai, ik heb 2 vragen :stuck_out_tongue:

ik heb laatst dit jurkje bij de H&M gekocht:

http://files.hm.com/media/products/910/ML910_0060_112R_78415.jpg

En ik vind hem helemaal geweldig, dus het is echt geen miskoop.
Maar ik weet niet hoe ik hem moet dragen.

Bij kerst:
Ik heb zwarte pumps voor erbij gekocht, maar ik heb ook nog zwarte gladiator hakken en zwarte enkellaarsjes met een hakje… En moet ik hier een zwarte of een huidskleurige panty bij aantrekken en wat erop?

Na kerst:
Zou ik dit jurkje buiten kerst kunnen dragen een beetje basic.?
of kan dat absoluut niet?

alvast bedankt :grinning:

nee absoluut niet basic dragen naar school ofzo is een beetje tomuch voor mij dan eh. :slightly_smiling_face:

voor uitgaan kan het misschien nog wel met een blazer ofzo, maar wordt wel een beetje overdressed!

Je kan het anders toch nog op een ander feestje dragen…
En voor een panty moet je maar kijken wat het best past bij je jurkje en bij jezelf past.

Ik vind het eigenlijk zelfs op feestjes niet kunnen, aangezien hij van zo’n glanzende stof is. Ik zou het simpel houden met de kerst, gewoon met een paar mooie zwarte hakken en huidkleurige panty.

Ik denk dat een blazertje/bolero er leuk op staat, omdat het accent van het jurkje zelf ook in de taille ligt.

op school kan het toch ook gewoon?
Zwarte legging hakken of gewoon platte schoentjes eronder
blazer of vestje
Kan toch prima ? :’]

Ja je hebt gelijk maar ik weet niet hoe ie er in het echt uit ziet anders kan je er nog een topje van maken, doe ik ook bij mijn cocktailjurkje :grinning:

ten eerste, het is idd echt een super leuk en lief jurkje!
euhmm, naar mijn mening zou ik hem bij kerst de zwarte pumps aan doen, zo is het een beetje chique en netjes.
en na kerst… denk dat je in de zomer wel als jurkje aan kan doen, met gewoon ballerina’s of platte schoentjes, of ook met hakken.
maar naar school zou ik het zo snel niet doen. (:

hoop dat je wat aan me hebt, hihi
liefs x

gaaf ding! maar teveel voor naar school

ik snap niet dat mensen dat al teveel vinden. Ik draag ook wel eens een geheel pailettejurkje naar school, maar goed. Ik zou het idd of met een simpel zwart vestje, of met een blazer dragen. en dan met leuke laarsjes. en met een zwarte panty, en dan een lange ketting ofzo?

Ik zou een doorschijnende zwarte panty eronder dragen, want huidskleurige panty’s vind ik over het algemeen echt heel lelijk. En gewoon zwarte hakken erbij.

En naar school, misschien maakt een blazer met opgestroopte mouwen het wat meer casual? Of een zwart lang vest ofzo. Ik hou wel van chice kleding naar school. (:

Voor kerst zou ik een dunne panty (zwart) & zwarte hakken.
Ikzelf vind 'm iets too much om na de kerst gewoon te dragen…

ik zou zwarte pumps erbij doen met kerst.

en ik denk dat het wel kan voor na kerst, maar dan moet je het een beetje casual combineren. maar ik zou eigenlijk niet weten hoe dus daar heb je niet zoveel aan :grinning_face_with_smiling_eyes:

Kun je ook gewoon na kerst aan! :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik zou ook voor de pumps gaan en een huidskleurige panty. Misschien nog een ketting ofzo om de bovenkant te breken?

Ik zou dit ook gewoon naar de kerst dragen hoor waarom zou het dan too much zijn?

Nee, gewoon voor kerst…