Jurkje H&M blauw, overhemdmodel, hoe combineren?

Gister kreeg ik mijn H&M kleren binnen, en dus ook dit jurkje:

http://img97.imageshack.us/img97/3296/jurkje.png

Opzich vind ik het wel een leuk jurkje maar:

1. Hij schijnt door (volgens mijn moeder kun je daar een onderjurkje voor kopen?)
  2. Hij ziet er nogal eh, oudbollig uit dus ik moet het met iets combineren maar ik weet niet goed met wat.
    Op de site ziet het jurkje er natuurlijk weer leuker uit dan dat hij is xD
    Maargoed, ik moet dus even weten hoe ik dat jurkje moet combineren, en niet te duur want ik weet niet of ik dat overheb voor dat jurkje, kan ik net zo goed een andere kopen toch?

oke hij schijnt door… dan moet je een huidskleur ondergoed setje aan doen en een onder jurkje thja dat weet ik niet

en het combineren naja gewoon zo laten in de zomer

Ik zou er inderdaad een onderjurkje onder doen dan, je kunt hem ook gewoon met een spijkerbroek erbij dragen dan is het gewoon een lang tuniek

Dat model heeft het toch leuk aan? Zo’n riempje d’r bij :slightly_smiling_face:

Ja zo’n riempje wou ik ook nog naar kijken, maar bij de H&M was het riempje even duur als het jurkje zelf :stuck_out_tongue: Dus daar moet ik nog even naar zoeken. Bedankt voor de reacties (:

leuk jurkje :grinning:

ot. niet met een spijkerbroek zoals iemand hierboven zei!!
dat vind ik er zo vreemd uitzien, spijker op spijker :S
maar een vriendin van mij heeft ook zoiets en die combineert hem meestal met een legging en laarzen, ziet er wel leuk uit
en ik zou idd zo’n bruin riempje kopen en met pumps is het ook leuk :slightly_smiling_face: en verschillende armbanden

Gewoon zo op het plaatje, dat vind ik persoonlijk super leuk!

Zo’n riempje kun je ook zelf maken met wat leren touwtjes en dan vlechten.
Ik zou een onderjurkje doen, een lang hempje is al genoeg
Succes!

lang hemdje is wel slim inderdaad, danku (: leren touwtjes kun je toch wel krijgen bij een hobbywinkel?

Het nadeel van online D:

ik persoonlijk zou hem terugsturen, want ik ga in de zomer geen onderjurkje dragen dat vind ik gewoon te warm

ik zou dat lint er uit halen en er een legging onder de doen (zwart beetje glimmend)/jeanslegging en dan een bruin riempje om je heupen weetje wel met bruine laarzen/pumps/jazz schoentjes. eventueel nog zo’n lang vest erover voor in de winter!
successssssss

Sowieso dus een onderjurkje…

persoonlijk zal ik hem voor de zomer bewaren.

Ik heb ook een soort gelijk model (met lange mouwen en alleen een lintje op de rug zeg maar… en ik draag hem met een sknny

Ik vind hem eigenlijk niet zoo mooi…

maar met een centuur erbij en sandalen :grinning:
Wel mooie sandalen dan hè :stuck_out_tongue:

Xx

haha, met sandalen zie ik op de een of andere manier altijd een oude kerel voor me xD met sokken erbij zegmaar. maargoed, dankjulliewel allemaal (:

Misschien kan je moeder hem een beetje inkorten? dan isie wat minder uitbollig zoals je zegt?

zo´n leren gevlochten riempje kan je bij de action halen voor een euro :wink:
dan lekker zo laten met een legging en pumps, idd lang shirtje eronder en wat accesoires!

ik zou er een een zwart topje onder doen met een zwarte (strakke) skinny. en zoals is gezegd, misschien kan je het wel laten inkorten. niet te kort ofzo, maar gewoon een klein stukje!

Draag er een bloemetjes legging bij, die staan leuk bij jeans stof vindt ik!!
Ofwel, een leuke bruine dun tailleriempje en stoere enkellaarsjes voor wat contrast te creëren. En misschien staat een giletje er leuk op…
Het is gewoon een kwestie van voor de spiegel uit te proberen! :slightly_smiling_face:
Succes