jurkje gezocht!

Ik weet niet of hier een topic is waar ik dit zou moeten posten… maar goed.
Ik heb op de hm site een onwijs leuk jurkje gezien, alleen is ie uitverkocht. Maar er stond bij dat ij misschien in een aantal fillialen wel zou hangen. Dus mijn vraag, heeft iemand dit jurkje in een van de h&m winkels gezien, zoja? Waar en welke etc!

dankjewel. xoxo

http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C25%2093514%2009090%2006%201372%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]

Ik heb hem in de H&M gezien in alphen aan den Rijn in maatje 36!
zelf heb ik hem besteld in maatje 34, maar ik denk dat ik hem toch terug ga sturen. Als je dezelfde maat hebt, kun je hem misschien wel van mij overkopen.

Ah gelukkig! ik woon ook in alphen. yes yes yes yes! ik heb maaat 34/36! :slightly_smiling_face:

echt een leuk jurkje ^^

^haha wat toevallig

Ik heb dat jurkje een tijdje terug ook besteld, maar bij mij zat ie echt waardeloos! Bovenstukje was te strak, en er zat totaal geen taille in. Was echt jammer, want hij is wel superleuk ^^

In rotterdam hebben ze die ook, maar bij 1 H&M en dat is die tegenover de Ti amo/Amazon dichtbij de koopgoot.

Je kunt de H&M opbellen en vragen of ze willen kijken in welk filiaal hij nog is en dat ze hem dan voor je bestellen. En dan kan je hem in je eigen H&M ophalen.

Ik wil 'm ook! >:grinning: Zijn er nog meer in Alphen? Daar woon ik best dichtbij!

Rotterdam in de koopgoot is hij er nog.

Heb je al een s’ochtends vroeg in de sale gekeken? Dus rond half 6? Dan is er net bijgevuld, grote kans dat ie er dan wel is.

Ik had hem ook, teruggestuurd. Ik heb maatje 34, van die spillearmpjes enzo. En als ik dat jurkje aanheb lijkt mn lichaam gewoon zó dik. En de kleur van de bovenkant is ook heel anders. ;/

leuk!
een wonder dat de mods nog niet hebben gezecht: “ik zoek topic dus ik sluit dit”

Ik heb 'm besteld en hij viel enorm tegen. Op de site lijkt het alsof hij getailleerd is, maar dat is ie dus helemaal niet, het was net een zak die ik over m’n hoofd getrokken had.

En dit kun je ook gewoon in het Ik-zoek-topic, of Het-grote-H&M-topic plaatsen. Dus niet nodig om hier een nieuw topic voor aan te maken!

Wat een groot wonder :’)
Bij deze dus.