Jurkje customizen

-

cute. misschien iets met vn di glitter paetjes?

je hebt ook van die glitter dingen die je erop kan strijken

en misschien iets leuks et een lintje?

Uhh. ik heb geen flauw idee.
Wel leuke jurkjes!

met lintjes onder je borsten binden, zwart hartje op tekenen,…
zoiets miss?

hmm weet niet…lintje is inderdaad wel een goed idee of gewoon een wat drukkere vest erover doen:P*sorry hier heb je niks aan,maar ben ook inspiloos*

zwarte of witte strik eromheen, leuke lange ketting om en dezelfde kleur legging als strik.

Weet ook niet echt, het zijn leuke jurkjes, maar er moet iets extras bij.
Misschien ergens een klein fototje in een hoekje erop doen?
Of als je iets vrouwelijker wil met strikjes en lintjes?
Hopelijk heb je hier iets aan!

Misschien als je die twee kleuren leuk bij elkaar vind, kun je van die twee jurkjes eentje maken. Dan doe je het onderste gedeelte van de gele en het bovenste van de roze. Alleen lijkt me dat niet echt de bedoeling, maar opzich wel grappig;p

Als je er echt een feestjurkje van wil maken, iets aparts, kun je er misschien tule onder doen in felle kleurtjes. Weetje die partydress van H&M van de winter? met dat zwarte, rood en paars? dan krijg je dat effect… even kijken of ik foto heb:

http://i40.tinypic.com/295zadi.jpg

hebbes.
Weet trouwens niet of het lukt. Maar als je dat doet is het bijvoorbeeld bij dat gele jurkje leuk om oranje en roze of geel te gebruiken.

of paillettes?

Een riem om doen, net onder je borsten.
en leuke ketting erbij. en mischien kun je er met stift wat op schrijven ofzo in een hoekje?.
gewoon een lief tekstje en dan heel mooi geschreven

Lint met een strik eromheen, of pailetten zou ik doen. Best leuke jurkjes trouwens

Oeh leuke ideeen allemaal, ik ga er wat mee proberen morgen. Misschien laat ik wel een eindresultaat zien :grinning: