Jurkje bestellen of niet

Ik heb donderdag een kertbal. Alleen ze kwamen er heel laat mee aan dus heb ik geen jurkje… Ik heb nu wel een leuke gevonden op nelly.com maar het duurt 2-5 werkdagen totdat het jurkje aankomt. Dus ik twijfel heel erg of ik het zal doen of niet, want verder kan ik nergens een leuk jurkje vinden dat ik wil. Wat zal ik doen?

xx

Ik zou het jurkje als ik jou was bestellen, maar ook nog een jurkje in de stad halen. Als het jurkje van Nelly optijd is dan heb je heel veel geluk, en anders heb je nog een (waarschijnlijk minder leuk) jurkje achter de hand.

verder zoeken, straks komt hij te laat en heb je helemaal geen jurk.

Je zou het gewoon kunnen proberen, alleen houdt dan wel rekening met de verzendkosten. Ook als je iets terugbrengt naar zo’n dhl punt, moet je 5euro betalen om het terug te laten sturen…
Ik heb een aantal keer iets besteld bij Nelly. Soms is het pakketje er binnen 2dagen, andere keren duurt het 2 weken en soms krijg je het pakketje helemaal niet (dit was bij mij het geval bij mijn galajurkje).
Voor de zekerheid zou ik dus nog even de stad in gaan, op zoek naar een jurkje. Misschien heeft een vriendin/zus/nicht nog een jurk voor je?
Succes en veel plezier alvast!

Ik heb vorige week iets besteld (in t weekend), kreeg maandag bericht dat het verzonden was en gister was het er pas. Het is er nu natuurlijk ook drukker vanwege de kerstperiode. Dus ik zou het er niet op gokken. Je kan het proberen (terugsturen kost weer geld, dus dat zou ik zelf niet doen), dan heb je geluk als ie op tijd komt. Maar ik zou sowieso zorgen dat je een andere jurk hebt voor het geval dat.

Ik heb hem toch besteld maar nu twijfel ik toch een beetje…

Ik zou voor de zekerheid nog even de stad in gaan en daar een jurkje kopen. Als je jurk van Nelly.com op tijd komt, kan je die andere nog altijd terugbrengen. Ik heb vorige week woensdag een jurk besteld via Nelly.com, maar het was echt heel moeilijk om mijn maat te krijgen want hij was steeds uitverkocht. Uiteindelijk heb ik er via een reclame op geklikt en heb hem besteld, maar ik heb nog steeds geen bevestigingsmail dus ik neem aan dat hij niet voor vrijdag aankomt wanneer mijn gala is. Dus ik zou dus zeker nog even in de stad kijken.

Ik heb het heel erg druk deze week dus heb geen tijd om nog naar de stad te gaan …

Heeft iemand anders hier nog ervaring mee?

Je kunt het proberen, maar ik denk dat de kans niet erg groot is dat het jurkje er donderdag al is.

Je kan verkooppunten zoeken van het merk van het jurkje, bellen of ze die dan eventueel hebben bij jou in de buurt. Je kan sowieso even googelen of hij niet ergens anders nog te krijgen is waar je hem kan bestellen en dat hij er dinsdag is?

Welk jurkje is het?

http://nelly.com/nl/kleding-voor-haar/kleding/feestjurken/paprika-754/lace-trim-babydoll-754147-2349/

hij is wel erg leuk! (:

Ik zou gewoon even googelen waar ze een grote winkel hebben met feestjurkjes, dan zit er vast wel iets tussen! anders loop je de kans dat hij niet op tijd is en dan heb je geen jurk…

Ga van het uiterste uit.
Als het bal over minder dan 5 dagen is, zal ik het niet doen.
Het is dan alleen maar hopen en stress en geluk.
Ik zou even in de stadd een kijkje nemen.
Of toch verder googlen.