Jurkje Asos, met pailleten Hoe combineren in Winter?

http://img237.imageshack.us/img237/1482/aaaaaaaasssssss.png

Hoe kan ik dit het beste combineren in de winter, Ik wil zoiezo al met een zwarte cardigan maar moet ik er Laarsjes Onderdoen? Bruin of Zwart?

Zwarte panty met zwarte hakjes ofzo? =P

Haha, ja maar dat is het probleem ik draag geen hakken omdat ik al lang ben van me eigen zegmaar :stuck_out_tongue:

Oh okee xD Laarzen dan gewoon lijkt me =P

upjeee

enkellaarsjes, zwart.
cardigan indd.
een zwarte legging?
lijkt mij het meest passende, jurkje valt op dus…

idd

Bedoel je dat negatief? Ik heb hem nog niet gekocht maar ik ben ook bang dat hij té is. maar ik dacht dat ik dat mischien zo kon combineren dat het meevalt?

upje

Wat de mensen hier zeggen, dus enkellaarsjes en cardigan / legging (panty of maillot).

maar hij is wel best wel laag, dan krijg je het wel koud bij je hals. heb ik dan altijd …

Oke, Bedankt!

Je kunt een leuke zwart langere vest overheen aan doen en legging met laarzen erbij. Ook kun je het goed gebruiken voor uitgaan!

Hij is echt super! Alleen vind ik het eerlijk gezegd wel een party-jurkje, de pailleten (en lage hals voor de winter) zijn naar mijn mening iets té opvallend. Maar met lange cardigan (grijs?) erover en dan zwarte panty/maillot kan ie wel leuk zijn. xx

Zou die niet in de winter aantrekken.
Sowieso niet mijn smaak.

Lange, grijze cardigan, zwarte panty, grijze (enkel)laarzen

ik vind hem leuk voor de feestdagen, niet voor doordeweeks ofzo, beetje tè opvallend. Ik zou m bewaren voor feestdagen, en dan een zwarte cardigan erop, met mooie lichte laarzen, grijs,gebroken wit etc, maar zwarte zijn ook mooi, !

idd bewaren voor de feestdagen. een zwart vestje, zwarte panty en dan enkellaasrsjes/ballerina’s of wat dan ook. laarzen onder dit (misschien iets te korte/blote) jurkje zal ik niet doen.

boyfriend blazer, zwarte dikke maillot en enkellaarzen, probeer t eens!

fantastisch jurkje! :bowing_man:

Hij is leuk voor feestdagen of zo, maar niet voor doordeweeks wat preciiousx al zegt. En combineren met een (lange) zwarte cardigan, zwarte legging/panty en mooie laarsjes (: