Jurk uitverkocht?

Hee
Ik heb echt een super leuke jurk gezien op asos.com en hij was er steeds wel in mijn maat maar ik moest nog met mijn vader overleggen (want hij betaald hem).
Alleen de afgelopen 2 dagen was de jurk, steeds als ik ging kijken, uitverkocht in mijn maat.
Weet iemand misschien of dit wordt bijgevuld, want dat zie ik wel altijd bij de H&M dat ze 's ochtends nog alle maten hebben.
En graag geen reacties van: Dan moet je morgen ochtend kijken. Wat dat kan ik zelf ook bedenken alleen ik moet even een idee hebben of ik nu een andere moet bestellen.

Alvast bedankt ^^

up

Het wordt wel bijgevuld, maar niet zo vaak als bij de H&M. Plus het kan geretourneerd worden. Als je er rekening mee houdt dat het ongeveer 2 weken of langer kan duren voor een retour verwerkt is, kan het lang duren voor je jurkje weer online staat. Ik had hetzelfde met een bikini van de zomer! Wacht en je wordt beloond ^^

It pays to be patient, :slightly_smiling_face:

• heb verder geen idee, maar heb zelf ook 'n paar weken vroooeeg opgestaan voor een tuniekje, zelfs bij h&m. ergste was helaas, al kreeg ik t vroeg binnen: hij stond me niet! dus, bestel er sowieso één extra of zo iets haha, you never know!

up.

up:)

Trouwens, misschien is het tijd voor een officiële Asos topic aangezien er wel veel vragen over zijn en in oude topic’s toch niet gereageerd wordt.