-
als je een niet al te tuttig jurkje hebt, kan je er bijv gympen onder dragen, maakt het alweer stoerder. Of trek een spijkerrokje met studsriem aan en een shirtje en gympen… Zelf heb ik nog een pin-up jurk met rockabilly print die ook wel alternatief is, én lekker luchtig, misschien zijn dat soort jurken een idee?!
mmm,
misschien kun je je oude jurkjes/rokjes verven?
gewoon met zon speciaal zwart dingetje in het wasmachine?!
dan kun je het makkelijker combineren met je stijl van nu,
en maak je toch gebruik van je oude kleding!
Zoals pinkLieve het al zei, draag er gympen onder.
Ik vind het wel meevallen hoe moelijk het is om een niet tuttig jurkje te vinden. Zelfs een bloemenjurkje kan er ‘alto’ uit zien als jij het maar uitstraalt en je zo voelt. Draag er goede sieraden bij, leren bandjes etc. En verder, anders koop je toch een paar LBD’s? Past overal bij. En doe bij elk jurkje een studsriem om je heupen/taille.
Ballerina’s met studs/doodshoofden etc.
Zo moeilijk is het toch niet:p
Misschien kun je eens gaan kijken bij winkels als de London?
Of even een kijkje nemen in de Large (alternatief/rock achtig tijdschrift).
Vaak hebben ze daar wel leuke dingen!
Trouwens, ik vind dat Allstars je outfit al een stuk minder ‘tuttig’ maken. Leuke accessoires erbij en klaar is kees.
Succes!
edit;
Hier ff 2 linkjes van de London & de Large.
London
Large
attitudeholland.nl heeft wel alternatieve dingen.
Of je koopt meer basic jurkjes in kleuren die je leuk vind, zonder frutsels ofzo.
Misschien kan je beter dan een rokje en een shirtje dragen? Dan heb je meer keus en kan je het makkelijker combineren.
Je kan ook gewoon bij H&M een basic zwart rokje kopen, die van 5 euro, en dan met oversized shirts of langere tops!
Wat ook leuk is; een heel schattig, lief jurkje en daar stoere laarsjes en een leren jasje bij
ik draag jurkjes met gescheurde panty dr onder.
of korte spijker broekjes met gaten en een wijde top dr op, of een zwarte jurk met een toffe ketting en all stars dr onder.
Want geloof dat ik beetje de zelfde stijl heb afentoe
Bij blue banana hebben ze meestal erg leuke jurkjes vind ik!
Even zoeken…
http://www.bluebanana.com/product.php/107436/109/hell-bunny-romy-mini-dress--black-
^En dit is zeker niet de leukste dus ik zou eventjes verder kijken bij dresses Er staan nog hele leuke bij.
Mijn alternatieve garderobe voor de zomer bestaat uit een leder jasje, all stars, boots, ripped panty, panterprint panty, netpanty, zwarte ‘girly’ jurkjes, (tutu) rokjes in zwart en roze, band shirts, zwarte shirtjes, houthakkersblousje, korsetten, en wat accessoires zoals een studded riem, armbandjes en kettingen.
Veel van deze dingen kun je ook gewoon dragen. Het ligt er ook maar net aan hoe je het combineert en wat jouw houding/uitstraling is. Eigenlijk heb je alleen maar alternatieve accessoires nodig om je outfit alternatief te doen lijken.
Ik vind de onderstaande jurkjes wel leuk voor de zomer, met allstars/boots, een leuke panty en een leder jasje. (de plaatjes worden te groot als ik het wil plaatsen)
http://www.asos.com/Asos/…esize=20&sort=3&clr=Black
hey ik heb eigenlijk t precies t zelfde probleem ik heb er nu eentje gevonden die ik super vett vind miss vind jij m nog te tuttig maar je kan m op verschillende manieren dragen verder heb ik er nog wat bij gevonden maar dat moet je maar even kjiken:
^ik weet niet of dit is met die riempjes er om maar die vind ik het vettst maar dan moet je even op otto.nl kijken jurken en dan melrose das t merk… ik heb er nog n paar:
miss heb je er iets aan miss ook niet k hoop t
xx
^volgens mij doen de plaatje het niet egt… ehm… gwn otto.nl en dan zomerjurkjes die van melrose vind ik het leukst moet je t laatste plaatje daarvan bekijken:D… dat is die met riempjes maar je moet zelf maar kijken
bij London heb je wel leuke jurkjes die niet te truttig zijn?
Bij de H&M heb je ook van die lange topjes van 10 euro die je als jurkje kunt dragen:
http://i205.photobucket.com/albums/bb289/emmerrijn/Schermafbeelding2011-03-24om214005.png
Met gympjes en wat stoerdere sierraden erbij lijkt dit me misschien ook wel wat voor jou?
Op de site hebben ze wit-zwart gestreept, wit-blauw gestreept, koraal en zwart. Maar bij ons in de winkel hebben ze er echt nog veel meer! Mintgroen, donkerblauw, perzik, etc. Ik heb er zelf ook een in zwart met een gouden motiefje (die is wel van vorig jaar). Heel fijn ding!
En zoals prinseshertje zei: het basic 5 euro rokje van de H&M! En daar doe je dan gewoon een wat stoerder shirtje op.
De London heeft altijd megaleuke jurkjes?
Of is dat weer iets te extreem? X]