Jurk, oma?

ik zou hem terugbrengen… er zit bijna geen model in…

ik vind 'm niet zo mooi…

ik vind hem eigenlijk wel leuk, apart! :flushed:

Niet zo leuk, dus terugbrengen.

Ik vind hem wel leuk waar heb je 'm gekocht?:grinning:

Ik zou hem aan de onderkant ietsje rechter trekken… dan lijkt ie zowieso al minder ‘’‘vuilniszakachtig’’’ en ik zou een dun riempje doen!

Verder vind ik dit jurkje best wel wat hebben! :slightly_smiling_face:

ps. een legging kan wonderen doen!!

of iets meer kleur erin brengen, vind 'm niet vreselijk maar ook niet vreselijk mooi

t is best leuk, maar beetje vormloos.

Iedereen weer bedankt voor het antwoorden! =D
Maar uhm ik vind 'm ook nogal vormeloos. En ik weet echt niet welke schoenen ik erbij moet doen! ö
Maar er zit ook een centuur bij, en misschien doe ik hem aan met een centuur in me haar, riem, legging tot helemaal onder, dat alleen zegmaar voeten bloot zijn, en dan slippers ofzo?

Vinden jullie een dun riempje mooier erbij staan of juist zo’n dikke zoals bij de foto’s?

ik denk wat dunner riempje.

HOUDEN! maar wel met zwarte legging.

tja als je je er niet fijn in voelt zou ik hem nooit dragen.

Dunner riempje, zwarte legging, leuke ketting/armband en dan is 'ie best leuk!

Waar heb je ´m vandaan? ^^

ik vind hem superleuk!

Ik vind het stofje super,
maar inderdaad, hij valt niet heel mooi.
als je twijfelt over je aankoen, kun je ze het beste terugbrengen, dus je moet het zelf maar weten

Dank voor de reacties! (: De winkel is niet bekend, ik ben ook even vergeten hoe ie heet Ö
Nou ik twijfel niet of ik 'm aanwil, ik durf en wil 'm heel erg graag aandoen, maar ik weet niet met wat zegmaar! Is ie leuk bijvoorbeeld met legging, slippers, er zat nog een bijpassende centuur bij, dus dan doe ik gewoon dun zwart riempje en die centuur dan in me haar als haarband? Of is dat niet leuk? xx

vind hem eigelijk wel leuk

houden!
en zoals al meedere zeggen; ander riempje. =)