Jurk bruidsmeisje

Even wat advies gevraagd…

Ik ben door mijn nicht gevraagd als bruidsmeisje. Gister ben ik bij mijn tante langsgeweest om een jurk te passen. Dit is dezelfde jurk als die twee andere meiden dragen. Ik vind hem supermooi en hem ook goed staan, maar zit wel met een dilemma. Hij heeft dunne bandjes en dus komen mijn bh-bandjes er onderuit. Probleem is dat ik een grote cupmaat heb een een strapless bh in mijn maat echt een ramp is.

Vinden jullie het kunnen als er bh-bandjes onderuit komen? Mijn tante stelde doorzichtige bandjes voor, maar ik weet niet of dat staat…

Ik vind zelf doorzichtige bandjes echt niet mooi, het valt vaak nog meer op dan gewone bandjes. Kan je geen huidskleurige bh of bh in de kleur van het jurkje proberen?

Wat leuk!
Als je niet van plan bent on een strapless bh te dragen dan zijn doorzichtige bandjes wel een goed alternatief.

Plakbh?

Ik heb ook voor mijn galajurk laatst een strapless bh moeten kopen en heb ook moeilijk maatje. Ik heb hem bij asos.com gekocht en hij zit echt perfect!
Misschien dat je daar kan kijken. Of anders op grote-cupmaten.nl.
En anders inderdaad huidskleurige bandjes of in dezelfde kleur als de jurk;)

bh kopen in dezelfde kleur en je kan altijd je haar als dekking gebruiken tenzij je kort haar hebt.
dorzichtige bantjes zijn ook goed.

big kiss

Ik zou gewoon een beha proberen te vinden met de zelfde kleur bandjes als de jurk.

Het klinkt misschien raar, maar een gewone goedzittende bh vinden is al een hele opgave. Laat staan in een specifieke kleur…

Soms baal ik zo van deze maat :frowning_face:

Huidskleur bh?

Als je er bandjes onder ziet, wat vinden jullie dan netter staan: huidskleurige of doorzichtige?

Huidskleurige, ik vind doorzichtige bandjes echt een no go.

Doorzichtig is echt een drama. Ik vind dat zo… Ik vind dat een beetje trashy staan :’)

Misschien kan je wel los bandjes kopen in die kleur? dan hoef je niet per se een hele bh in die kleur kopen.

Wat voor kleur heeft de jurk? dan kunnen we evt. meezoeken? ik zou voor dezelfde kleur of een matchende kleur gaan. Niet doorzichtig of huidskleurig. Plak bh is ook geen optie? of een halter/kruis bh?

Wat attent :slightly_smiling_face: De jurk is lichtblauw/turquoise. Het gaat om cup F. Plak bh biedt dan te weinig ondersteuning :frowning_face:

deze kleur? hij is er alleen niet in jouw maat, maar puur even naar de kleur gekeken

of meer richting deze kleur deze bh gaat wel tot jouw maat

– aanvulling

meer blauwig

deze, alleen niet naadloos

deze is meer groen, alleen gaat maar tot een grote E

ook meer groenig turquase

Misschien dat je hier iets mee kan (:

Dank je wel!! Ik ga ze even goed bekijken. Toevallig ervaring met een van deze BH’s? Altijd een beetje moeilijk in te schatten hoe ze vallen :slightly_smiling_face:

Nee geen idee, heb zelf ook niet zo’n grote cupmaat, sorry. Maar ik heb puur naar de kleur gekeken. Maar christine leduc heeft wel goede bh’s wat ik van mensen hoor. Ik zou wel even kijken of ze naadloos oid zijn omdat je ze onder een jurkje draagt, en evt naar reviews als die er staat. Ik heb puur naar de kleuren en maten gekeken, succes!

Oké, dank je wel! Wel lastig idd dat op de meeste cups een werkje of kant zit. De stof van de jurk is erg fijn, dus dat zou idd kunnen gaan tekenen.

Ik zou doorzichtig wel afraden inderdaad. Veelgehoord trucje is dat mensen de doorzichtige bandjes ‘mee-foundaitionen,’ maar dat is denk ik meer voor dingen als een fotoshoot dan echt een lange zweterige dag…

Anders moet je proberen bij bijvoorbeeld een ‘grote maten winkel’ (dus bijvoorbeeld H&M plus) een BH te scoren. Het klinkt misschien vervelend of is een vervelend idee, maar vaak hebben zwaardere vrouwen ook grotere borsten (ergo: niet alle mensen met grote borsten zijn dik!) waar je dus beter terecht kan voor BH’s of specifieke BH’s voor grote cupmaten. Vriendin van mijn moeps bijvoorbeeld heeft maatje 38 ofzo maar cup E, doet dat ook altijd.