Juridisch medewerker

hoi Hoi,
Ik heb me aangemeld voor Juridisch medewerker niveau 4 (mbo)
ik heb vorige week een toets gehad en die gaan we aankomende dinsdag bespreken… ze zullen dan ook nog vragen stellen etc… ze zullen dan denk ik dingen vragen als waarom heb je hiervoor gekozen en wat spreekt jou aan, wat wil je later worden etc… Ik weet niet zogoed wat ik moet antwoorden aangezien ik dit meer heb gekozen als een ‘vooropleiding’… Ik weet er ook niet zoveel over… Weten jullie misschien wat ik zou kunnen zeggen? en/of wat ik zou kunnen verwachten?? Thankyou

Juridisch medewerker? Dit zou ik ook eig doen, maar omdat dit een volwassen opleiding is raden ze t mij aan omdat niet te doen, dan moet je alles zelfdoen, heel veel verantwoording. Wat ik dus niet heb… Is dat bij jou ook een volwassen opleiding?

Ik wil persoonlijk HBO-rechten gaan doen (1 jaar, wil er propedeuse in halen en dan naar de uni, hoop dat ik het aankan). Misschien zie jij daar ook wel wat in? HBO-Juristen hebben ze nog steeds hard nodig, en het lijkt mij breder, maar ik ken het mbo niet. Maar dan moet je gewoon even wat research gaan doen naar wat je allemaal kan met de opleiding, en eventuele doorgroei mogelijkheden, succes ^^.

dan zeg je toch dat je wilt doorgroeien, dan weten ze ook gelijk dat je ambitieus bent en de opleiding graag wilt doen en halen. en dat is uiteindelijk wat zij van jou willen. verder kan je op wikipedia wel zien wat het precies inhoudt, en ze willen meer jou kant horen van wat je denkt dat de opleiding gaat zijn (want dit zegt hun hoe goed zij het hebben uitgelegd).

Hmmm nou dankjewel dames!!.

En staceyblei… wat bedeol je met volwassen opleiding??
Het is serieus etc. maar het zijn wel ‘leerlingen’ rond de 17/18 jaar volgens mij…

Ja volwassen opleiding is dat er mensen zijn van 17/18 maar ook van 29 jaar. En ook dat je alles alleen moet doen

Ja dat is het wel …
Maar dat maakt mij niet uit…
Als je iets egt wil moet het lukken…