Juri gezocht voor tekenwedstrijd

hee, ik doe mee aan een tekenwedstrijd, alleen we zijn nu in de tweede ronde, en x3Miilkshake, die eerst jureerde, heeft het te druk met school, en kan dus niet meer jureren.
als iemand mischien een beetje verstand en interesse heeft in het beoordelen van tekeningen, en bedenken van nieuwe opdrachten, ga dan alsjeblieft even naar http://forum.girlscene.nl/forum.php/list_messages/112504/0

of als de link niet werkt, ga dan even naar Crea Bea, en zoek dan naar Inschrijven voor een Teken/Schilder wedstrijd!

ik wil echt heel graag dat de wedstrijd door gaat

oja, als er meerdere mensen zijn die graag willen jureren, ik beslis het niet! post op het forum: Inschrijven voor een Teken/Schilder wedstrijd! en dan mag x3Miilkshake het beslissen

jury*

Ik doe zelf al met de wedstrijd mee, maar succes met zoeken xD

miiamore:
sorry, maar je doet miet meer mee. je moest je 2e opdracht vandaag ingelevert hebben. er doen nu nog maar 3 mensen mee! heel veel zijn het vergeten. mischien kan je alsnog gaan jureren?

up

ik wil wel juri zijn!!! :grinning:
Maar dat is tog alleen via internet?? :anguished:?

XxX…!!! :couplekiss_man_woman:

ja dat is alleen op internet, hier in een forum op girlscene
maar ga even naar dat forum toe en plaats daar je reactie
want zoals in mijn post al staat ga ik dat niet beslissen. dit is alleen maar een bericht om mensen te zoeken die interesse daarin hebben

UP

MENSEN WE HEBBEN EEN JURI NODIG!!!

Het is Jury btw, maar ik heb geen tijd sorry!

kheb op het profiel van: x3Miilkshake een berichtje achter gel;aten dat ik ook wel wil jureren:P maarja ik hoor het wel of het kan of niet hè :stuck_out_tongue:

Sorry, heb dyslectie

ook een goed idee, op haar profiel. maar mischien kan je ook een berichtje op het andere forum plaatsen. dan houden we het een beetje op dat forum en kan je meteen alle tekeningen en deelnemers enzo zien.
oja, milkshake had gezecht dat als er voor morgen niemand anders zich meer aanmeld, ze jou tot jurylid zou kiezen.
dus als er nog iemand wil jureren, nu aanmelden

ik wil wel!
x

kan iemand ff een link sturen naar het andere forum? kan het niet vinde… srry :frowning_face:

er is vandaag een juri gekozen, liesSjj
dus alle andere meiden die juri wilden zijn, helaas, maar toch bedankt