Juni update--kopen of ruilen!! Niet duur en veel aanfoto's (:

Hoi meiden! :flushed:

Ik heb op 4-6-2013 weer nieuwe items toegevoegd!
Als je me note, heb je waarschijnlijk sneller een reactie. Als je het handiger vind om te onderhandelen via de mail, mag je me je emailadres noten, want dat is natuurlijk nog veel handiger!

Je mag altijd bieden, ik ruil ook graag! En ik sta in het betrouwbare verkoperstopic(:
Je kunt me ook vinden op twitter en facebook, mocht je dat een fijn idee vinden.
Twitter: https://twitter.com/kellyvlonden
Facebook: Facebook

Het zijn richtprijzen, doe gerust een bod! Ik ruil graag!
En mocht je willen ruilen, ik zoek leuke zomerschoentjes, maat 38 en een zomerjasje!

Veel plezier meiden! X

Doe een leuk bod en hij is voor jou! Mocht je vragen hebben over de lengte, ik ben 1.65! Kijk en vergelijk :wink:

Verkocht!!

Gereserveerd!!

Nummer 9 is geruild!
[/b]

Okay, ik zal de schoenen even toelichten!
A: dit waren hele dure laarsjes, maar deze zijn veel gedragen. De hak is nog helemaal als nieuw, maar het leer is wel ingelopen. Verder zijn het prima laarsjes! Het zijn mooie gebroken witte laarsjes, maat 38
B: splinternieuwe zwarte pumps, heb ze vorige week gekocht, terwijl ik er eigenlijk echt geen geld voor had. En toen bleek het ook nog eens niet de goede maat te zijn… Het zijn hele mooie zwarte pumps, met een gouden hakje, en een splitje boven e hiel! Maat 38
C: Sandaaltjes met een sleehakje van de H&M! Een keer op Girlscene gekocht, maar ze zijn iets te smal voor mij. Maat 38! Helemaal nieuw dus.
D: hele mooie laarsjes met kettinkjes er aan! Helemaal nieuw, want het is niet mijn ding. Ook maat 38.
E: Ook nieuwe pumps, van de Van Haren, maat 38
Voor alle schoenen geld: doe een leuk bod, hoeft echt niet gek hoog, omdat het natuurlijk pakketpost is en dat is van zichzelf al veel. Schoenen ruilen vind ik een heel goed idee!

F & I zijn geruild!!

En de sieraden! Doe een leuk bodje :wink:

[b]

[size=18pt] Nummer 10
Mooi legergroen hemd van de New Look met mooie gouden kruisjes! helaas is er 1kruisje vanaf, maar dit zie je niet. Op de tweede foto is het te zien! Maat 12, bieden maar!

Nummer 11
Mooie zandkleurige blazer van de H&M! In een leerlook! Ik heb hem al best lang, maar hij hangt maar een beetje in mijn kast! Doe een goed bod, want het is een mooi ding!(: maat 36!

Nummer 12
Mooi grijs vestje van Only! misschien 3x gedragen? Maar niet helemaal mijn ding! Maat S en zonder beschadeging of wat dan ook!

Nummer 13
Mooie grote sjaal, in een mooie koraal kleur, maar helaas niet mijn ding! Nooit gedragen.

Nummer 14
Leuke zelfgepimpte shorts van Only! Ik weet niet precies de maat. Op het plaatje staat 40/34.

Nummer 15
De bekende tregging van Pieces! Maat S, past mij helaas niet. Zo goed als nieuw dus doe een goed bod!

Nummer 16
Mooie witte BH van de H&M! Nooit gedragen want ik heb hem te klein gekocht. 75B!

Nummer 17, 18, 19
3 riemen! Alleen de zwarte heb ik echt gedragen en mag echt voor een prikkie weg. De eerste 2 zijn tailleriemen, de groene niet!

Nummer 20
Mooie earcuff van de New Look!

Nummer 21
Mooie earcuff van de Sasha!

Nummer 22
Oogschaduwdoosje van Bourjois! Gehad van een vriendin, maar zijn niet mijn kleuren! ik heb het kwastje 1 keer gebruikt!

Wil je meer dan 1 item, dan valt de prijs te bespreken, want dan maken we er een mooi prijsje van!
Liefs (:

Ik vind je blauwe jasje en je Union Jack topje wel echt heeel cool! :sunglasses:

wil je een aan-foto maken zodat ik weet hoe het allemaal te combineren valt?

Ik zal het morgen even doen met goed ligt! Maar ik weet niet wat je bedoelt met mijn Union Jack shirtje?

Hallo, ik bied 5 euro voor laarsjes

Hooi ik ben geinteresseerd in je H&M vest van 6 euro!
heb je die nog?

de linker :slightly_smiling_face:

Hoi Alice, sorry ik ben het helemaal vergeten! Morgen stuur ik je de foto’s! Ik heb eindelijk normaal internet kunnen regelen met een buurjongen dus dat scheelt!

Hoi Tessa, ja ik heb het vest nog! Voor 6 euro exclusief is hij voor jou! Mocht je accoord gaan, wil je me dan even een mailtje sturen? Ik kan dingen wat makkelijker regelen via mijn mobiel namelijk… Mocht je dat niet prettig vinden, zie ik je berichtje op girlscene wel versschijnen!

Hoi -, bedankt voor je bod van 5 euro! Om welke van de twee paar gaat het dan?

welke kleur zijn die laarzen

wat wil je voor de grote ronde gekleurde oorbellen ? up ! x

up ! x

kan je een aanfoto maken van het amerikaanse vlag shirtje ?
up !
xx.

haha alweer ik ; wat wil je voor het h&m vest incl ?

Ik bied 10 euro voor Mooie oorbel (earcuf?) ook van New Look plus die zwarte kate moss shirt!

Wil je een aanfoto maken van het topje van de sting?

heey,
wat wil je voor de shirt met een Amerikaanse vlag , incl verzendkosten ?

Hoi meiden, ik kan alleen via mijn mobiel op internet en dus op het forum. Mail alsjeblieft even naar kelly.duran@hotmail.com als je interesse hebt! Op die manier kan ik ook makkelijk aanfotos sturen! Liefs!

Wil je het vest van de H&M Ruilen ? Zou je me willen noten? :slightly_smiling_face: X