Jungle kleding tips.

[i] Hoi, ik heb binnenkort introductie, van mijn komende MBO-opleiding (recreatie & toerisme) en daarvoor moet ik kleding meenemen met als thema JUNGLE!
hebben jullie leuke ideeën of tips?
of mooie plaatjes?

Alvast heeeeel erg bedankt![/i]

Zo’n lende doekje. Ga Tarzan kijken, genoeg inspiratie lijkt me. :stuck_out_tongue:

apenpak

Makkelijk met al die panter- en tijgerprint jurkjes in de winkels tegenwoordig.

xD Niet aanraden joh, xD

hehe t is toch jungle? xD

vooral bruin en groen tinten denk k

[i]Ik wou iets combineren bij dit broekje .

http://i651.photobucket.com/albums/uu240/180109forever/broekje.jpg

Ideeen?[/i]

En ik wou daar een lende doekje overheen knopen, maar kan nergens een lende doekje vinden?

geen lende doek.

Dat is best wel lelijk :’)

Gewoon die short, met zand kleurige schoenen, of bergschoenen ofzo, en dan een bruin of legergroenig hempje erop en een zandkleurig jasje, en zo’n hoed dinges, dat ziet er best wel tof uit denk ik.

[i]Ik doe denk ik mn gladiator sandals er bij aaan.

Nog meer ideeËn?[/i]

upje :anguished:?

Zo’n safari jurkje zeg maar… tijdje geleden hadden ze die veel bij H&M. Met knoopjes aan de voorkant en vaak een taille centuur. Of junglegroene of die typische kleur bruine shorts met een blouseje in dezelfde kleur. En bij beiden een junglehoed (feestwinkel) + verrekijker?

oeehh ja je gladiator sandalen en een verrekijker om je nek :stuck_out_tongue: een groen of bruin hempje. en zo’n grote rieten hoed! oeehh :grinning:
en anders idd een jurkje met dierenprint of iets anders met een dierenprint :slightly_smiling_face:
veeeel plezier!

-safari jurkje
-verrekijker om je nek
-of misschien een slang
-groene & bruine vegen in je gezicht ( is misschien meer leger-like maar toch leuk :stuck_out_tongue:)
-2 vlechtjes

Wij hadden met laatste lesdag thema jungle, ik had hier een setje gekocht waarbij dan een paar oortjes zat, een staart & een strikje. (leeuw of tijger). & dan me make-up met pantervlekken, er staat hier op girlscene wel ergens een tutorial over.

Haha, ‘ik kan nergens een lendedoekje vinden’.
Nee, joh, heb je er ooit iemand in zien lopen? Die verkopen ze echt niet in iedere H&M ofzo. xd

Bij H&M heb je nu erg leuk blousje met tijgerprint! erg leuk, en niet té.

[i] Dankje everybody! (ll)

Nog meeer leuke Ideeen?
xxxxxx[/i]

Hihi. Ik ben vroeger een keer als Giraf ergens heen gegaan. Gewoon hoorntjes en oortjes op een diadeem geplakt enzo.

TROUWENS! In de jungle zijn ook heel mooie bloemen!!!

Hippie meets monkeys and green leaves.

upupupupupupupup