jumpsuit

hooii
ik heb niet zo lang geleden een jumpsuit gekocht (was in de uitverkoop en kon m niet laten liggen :stuck_out_tongue:) maar… het is bijna herfst.

even een beschrijving (srry kan geen foto vinden): heel donker paars, korte pijpen (ong. tot de helft van mn bovenbeen *iets korter*, blouse kraagje, korte mouwtjes (tot net iets over mn schouder) en glimmende stof (het is zijde)

wat vinden jullie: kan ik hem aan met panty+heels of zou ik m maar in de kast laten hangen voor volgende zomer?

xje

ik zou hem lekker in de kast laten hangen tot volgend jaar…

Als je er een vrij transparante panty onder doet, mooie, basic heels kan het best, vind ik…
Bij Gok’s Fashion Fix had ie ook eens een jumpsuit [soortgelijk model] en dan helemaal verbouwd… erg tof :slightly_smiling_face:

Maar, het zal alsnog wel vrij frisjes zijn…

Zijn er nog steeds een paar in de uitverkoop? Ik wil er een voor volgend jaar :'3
Maar wel zonder mouwen.

Hehe, ik ook! [Alleen heb ik nogal een lang bovenlichaam en zitten die dingen meestal te klein…] Jumpsuits zijn tof :slightly_smiling_face:

je brengt me op een idee, nu kan ik die van mij nu ook aan (:
ach, je moet het aan zien.

doe een dikke donkere panty, donkere enkellaarsjes, een donker vestje, een heupriem en een dikke sjaal erbij, dan bedek je hem wel erg maar heb je hem toch aan. En volgens mij staat dat erg leuk.

thanks allemaal!
meer ideeen? :grinning:

zoals sunn zegt, gewoon met donkere winterse dingen combineren. gewoon net zo combineren als met een jurkje. sowieso kun je hem nog goed aan omdat ie donkerpaars is en niet zo’n superzomerse kleur :wink:

Gok <33 is er iets dat die man/nicht niet kan?

ik zou er niet in de herfst mee gaan lopen