Jumbo Groningen de Beren

Haaaay,

Ik lees verschillende dingen over de jumbo. Sommige zeggen dat het chill is en dat het meer verdient als de AH, sommigen vinden het vreselijk. Ik weet dat het verschilt per Jumbo maar ik wil graag solliciteren @ Jumbo Groningen de beren dus ik vroeg me af; Werkt hier iemand daar? En hoe oud ben je? En hoeveel verdien je? Ik ben 15 jaar.

Super bedankt!
Liefs

hey! Zelf werk in in de AH in een klein dorpje te Utrecht,maar ik denk dat opzich de lonen niet heel erg verschillen per supermarkt hoor!
Het verdient aardig en het is een goede start, staat leuk op je CV voor later een leuker baantje! wil je gaan vakkenvullen?

oke dankjewel! :slightly_smiling_face:
maar ja ik ga vakkenvullen want verder mag je volgens mij niks doen als je 15 bent!

x

ik werkte n jaar bij de jumbo als fakkefiller
ik begon met 2,47 (hongerloon allez) en na 'n maand ofzo 3,01
en toen ik 16 werd 3,51. :slightly_smiling_face: en als je er n jaar werkt verdien je meer maar toen ging ik kassa doen bij n andere supermarkt hihi.

ee ik werkte daar! ben er echt net een weekje weg ofzo…
haha, dan ga je zeker als vakkenvuller werken ?
dat heb ik ook een jaar gedaan daar
het valt echt best mee dat werk
en gelukkig supergezellige collegas! alleen paar ‘bazen’ waren wat minder maarja…
ik werkte daar van mn 15de tot 16de en verdiende op mn 15de denk ik… 3,30 ofzo bruto?
zoiets en op mn 16de 3,65 ofzo…
weetniet precies want je krijgt allemaal vakantiegeld erbij en er gaan weer belastingen af enzo.
maar volgens mij verdien je wel een beetje meer bij de jumbo dan bij de ap…
maar als ik jou was, zou ik er gewoon solliciteren, heb er echt geen spijt van dat ik daar heb gewerkt (:

-