Jumbo dagje uitbonnen

Edit: ik had ook via markrplaats geprobeerd & daar zijn paar mensen zo lief om ze naar mij op te sturen.

Haai meiden!

Ik wil over paar weken met drie anderen naar de sauna & nu zagen wij dat je met de dagje uit bonnen van de Jumbo wel 25 euro(!!) korting kan krijgen. Nu zijn wij als een gek met zn vieren bij de jumbo aan het shoppen, maar het schiet niet zo op…

Zijn er hier meiden die zelf (of hun ouders) bij de jumbo shoppen?? We moeten nog 30 bonnen, dus als jij een groot stapeltje thuis hebt liggen en niet gebruikt, zo het fijn zijn als je ze op wilt sturen. Of voor diegene die in omgeving Ijsselstein, Utrecht wonen kan ik wel ff langswippen.
Wij zullen je eeuwig dankbaar zijn,

Liefs, Xx

je kan altijd aan de klanten voor/achter je of je ze mag hebben als ze het niet willen.

Klopt, doen we ook. Maar we willen over 10 dagen al gaan & zo snel gaat dat niet. (en om daar te blijven staan om te bedelen voor munten zoals kleine kindjes doen hebben we niet de tijd voor). Dus vandaar de vraag of hier iemand veel bonnen heeft.
Plus we willen het zo snel mogelijk, aangezien anders er de kans is dat het vol raakt.

Blijven bedelen net als kleine kindjes ? wat is het verschil met wat je nu op GS doet dan?..

1. dan zou ik dan blijven bedelen als kleine kindjes, aan de kassa en op GS sinds je absoluut zo snel mogelijk wilt gaan.
  2. spendeer zelf enorm veel geld (misschien aan dingen waar je niets aan hebt) gewoon om die bonnen te kunnen krijgen.

of misschien 3) besef of het een (on)haalbaar doel is en pas je plan aan.
ga later,zoek andere manieren voor een dagje uit of iets dergelijks…

Je kan moeilijk verwachten dat iedereen zich gaat aanpassen en dergelijks om voor jou een plezier te doen. omdat je persé zo snel mogelijk wilt gaan…

Overigens, met de dagje uit munten van de Jumbo kan je slechts 15 euro korting per kaartje krijgen, niet 25. En dit is ook nog afhankelijk van waar je naar toe wilt.

Wauw, wat een negativiteit hier…

Ik had al gezegd dat ik zelf geen tijd heb, en dit is een snelle manier om veel mensen te bereiken.

Als je op de site kijkt, zie je dat je voor de sauna niet 15, maar 25 euro korting kan krijgen. (Laatst gezien: 20 april, nog niet gekeken of dit is aangepast).

Als ik tijd of geld had, had ik natuurlijk wel voor 300 euro bij de jumbo aan boodschappen gedaan of daar gestaan en aan mensen hun mu ten vragen.
Dat heb ik echter niet.
Daarom heb ik hier een bericht geplaast, in de hoop dat er nog vriendelijke meiden zijn die voor mij iets kleins als een munten op de post doen, overhebben
Dat kan toch niet teveel gevraagd zijn??

Probeer marktplaats. Genoeg mensen die ze daar aanbieden

je kan altijd proberen maar ik vrees ervoor dat het hier niet veel zal gaan helpen.
Denk best dat je het heft in eigen handen neemt en zelf met een consequente plan op de proppen komt, sinds je zo snel mogelijk wilt gaan en zo snel mogelijk die bonnejtes wilt hebben.

Althans in mijn ogen is het nogal stom om speciaal veel boodschappen te doen alleen maar ovor die actie. Dan heb je zegmaar je actie maar dan steekt je koelkast overvol met dingen die je misschien totaal niet gaat gebruiken of je het terug mag weggooien vanwege de houdbaarheidsdatum.

hoop dat je daar ook rekening mee gaat houden als je zelf boodschappen gaat doen.

Hier ben ik het mee eens. Als je normaal geen boodschappen doet bij jumbo, vind ik het vreemd om dat nu wel te doen en dan zoveel geld uit te geven voor die bonnetjes. Beter ga je dan gewoon voor de normale prijs naar dat dagje uit… Dat scheelt waarschijnlijk geld.

Ik doe niet meer boodschappen dan normaal.

Door zoveel mogelijk lijntjes uit te zetten (hier, facebook, vriendem, familie, etc…) hebben wij een grotere kans op snel resultaat. Je hoeft onze methodes niet in twijfel te gaan trekken, of kritiek te leveren.

Ik vraag alleen of iemand thuis nog bomnen heeft liggen, die niet gaat gebruiken, en zo vriendelijk is om ze naar mij op te sturen.

Misschien kan je op fb op een groep bij jou in de buurt, vragen om die muntjes. Hier zie ik ze wel vaak voorbij komen.

Het is niet de bedoeling een topic voor zo iets aan te maken. Dit kan gevraagd worden in het Ik zoek topic (onder verkoop).