Jullie weten het allemaal vast nog wel: Kamp

[i][b]Iedereen is vast wel een keer op kamp geweest. Daarom deze topic waar je hier je verhalen en ervaringen delen over kamp. Over van alles en nog wat! Je mag alles schrijven wat je wilt. Gebruik het liefst zoveel mogelijk details. Plaats datum en jouw leeftijd toen enz.

En heeft iemand nog een goedkope “kamp” locatie als aanrader voor 30 personen? Of nog een leuk spel? Ideeen voor een bonte avond?[/b][/i]

Ik denk niet dat dit onder Food & Sport hoort

Ik vond kamp kut.

Ik vond zelf kamp erg leuk haha

Iets wat ik graag weer wil vergeten. Ik werd gepest en vond het vreselijk 4 dagen 24 uur per dag met die mensen samen te zijn. Verder werd de hele klas ziek omdat we onder bomen met processierupsen door waren gefietst. SUPER. LEUK.

Verplaatst naar Lifestyle.

Wij hadden kamp in groep 8 en was echt leuk! snachts gedropt worden in de bossen, stiekem jongens pesten snachts enzo haaha

Ik ben niet meegeweest. Maar wij hadden sneeuwklassen, dus een week naar Oostenrijk in het 5de leerjaar. Daar had ik geen zin in. :’)

op kamp is er een steen naar me gegooid

kamp in groep 8, en brugklaskamp

groep 8 was geweldig n.n, maar brugklas niet want beetje koos vriendloos youknow mja oude tijden oude herrineringrn

Op mijn basisschool gingen we ieder jaar op kamp, en ik vond het altijd wel leuk :slightly_smiling_face:

Ik zat op scouting, genoeg kamp gezien dus haha.
Vond het altijd zo tof en het is dat ik gewoon weinig vrije tijd heb.

Echt een vreselijke uitvinding… En dat school het ook nog eens verplicht stelde :hammer: :hammer: :hammer: :hammer: :hammer:

Ik ging in groep 8, met de klas, op kamp. Was heel leuk.

Wij hadden kamp in groep 8. Geweldige tijd daar beleefd

Alleen kamp met groot 8, grootste nachtmerrie. Doe het nooit meer.

Wauw dat is alweer 8 jaar geleden, in Ommen volgens mij.
Ik vond het geweldig toen haha.

Het was wel oke.