Jullie seks ervaringen

Hallo ik en mijn vriend willen het graag doen maar ik wil eerst weten hoe het bij andere verliep ps ik heb hier een ander account voor gemaakt vandaar het lage berichtenaantal (ik kende mensen op mijn echt account )

bij mij was het persoonlijk beetje pijnlijk… ik heb erna gebloed wel… maar het kan natuurlijk bij jou anders zijn… iedereen beleeft zijn eerste keer anders… ik wens je veel succes in ieder geval :slightly_smiling_face: :beer:

ik vond het onwijs spannend, het heeft meer dan een jaar geduurd voordat ik er klaar voor was.

wij hebben het heel langzaam aan gedaan en hij nam de leiding. ik heb mijn boven kleding aangehouden , hij heeft mij even gevingerd en toen zijn we verder gegaan. Het was wel gevoelig, ik had het idee dat hij er maar 5 cm in kon komen maar hij zei dat hij er wel helemaal in zat. hij ging voorzichtig bewegen zodat ik er aan kon wennen. ik heb niet gebloed, de dag erna voelde het wel heel beurs en dik omdat het wat geirriteerd was. ik ben trouwens neit klaar gekomen