Hallo allemaal
Ik ben een meisje van 19 jaar, ik ben geboren in rotterdam woon momenteel in antwerpen. Ik heb altijd al ‘problemen’ gehad als het gaat om vriendinnen en ik vraag me nu gewoon af ligt het aan mij of heb ik gewoon altijd pech?
In het eerste middelbaar had ik mijn eerste vriendje alles ging goed tot mijn toenmalige beste vriendin tussen ons stookte. Mijn vriend had het uitgemaakt ik was kwaad op mijn beste vriendin en heb contact verbroken.
2de jaar ik ging winkelen met mijn beste vriendin van toen, ze stal, werd betrapt en gaf mij de schuld. Ik zat door haar vast voor een dag. Contact verbroken
3de jaar ik had weer een nieuwe beste vriendin en een nieuwe vriend, ze stuurde stiekem ‘geile lul’ etc naar mijn vriend, contact verbroken.
4de jaar ik had een nieuwe vriendin. Ze vroeg me telkens geld te lenen en ik deed dat waar ik het geld nooit van heb terug gekregen trouwens. Elke keer als we gingen winkelen vroeg ze aan me koop dit voor me koop dat voor me. Contact verbroken.
Gestopt met school via werk mensen leren kennen. Meisje genaamd sillia ze was trouw op gebied van jongens (ik ben nog steeds samen met die jongen van toen en ze heeft nooit iets gedaan) , ze is te vertrouwen op gebied van geld, maar ander probleem namelijk ze probeert me altijd klein te krijgen en me onzeker te maken. Door haar voel ik me sherk 2. Mijn vriend zei vanaf begin verbreek contact maar toch wou ik het een kans geven maar vandaag was het echt de druppel.
Ik ben 19, vriendloos en ik heb dus echt geen idee wat ik moet doen.
Jullie raad please…
Niet op schrijffouten etc letten