Jullie meningen?

delete.

Ik denk gewoon dat hij wil wat hij zegt dat hij wil: geen relatie (niet iets vast is hetzelfde)

Het is vast gezellig voor hem met jou in het weekend maar ik denk dat hij niet meer dan dat wil. Als je daar mee leven, gewoon zo door gaan. Als je een relatie met hem wil dan zou ik stoppen met elk weekend naar hem toe gaan.

delete.

^dat hij geen relatie wil betekend natuurlijk niet dat hij jou niet leuk vind ik denk dat hij die dingen zegt omdat hij je wel leuk vind

Precies, hij vind je gewoon leuk en vind het leuk om bij je te zijn. Maar hij wilt geen relatie. Snap ik ook wel.

De enigste optie is goed met hem praten, vertellen wat jou dwars zit.
Maar als ik jou was, zou ik er gewoon mee kappen. Hij wilt geen relatie, maar hij wilt je wel in het weekend zien?.. ik vind dat een absolute no-go.

k vind het raar als hij echt van je houd wil je toch dat jij echt van hem bent? k zou met hem praten ja, en vragen waarom hij niks vast wil

Doet me denken aan een situatie van m’n vriendin… Bijna precies hetzelfde.

Het komt erop neer dat je moet kiezen. Ofwel vind je het niet erg dat hij geen 100% voor je gaat en dat het hem misschien meer om andere dingen te doen is, dan blijf je bij hem.
Wil je iemand die het echt meent, dan zou ik verderzoeken in jouw plaats.

ik zou gewoon verder gaan, hij wil je duidelijk niet voor een vaste relatie.
verkoop je huid zo duur mogelijk zegt mn pa altijd.

Praten.
Cliché ja, maar altijd goed :’)