jullie mening..

Hey meiden, ik heb een vraaagje.

ik wil dit mobieltje (die goude)

http://www.letsgodigital.org/images/artikelen/109/nokia-c3.jpg

Maar is die goed of weten jullie verhalen er over?
heeft hij whatsapp bijv…
of moet ik wachten en andere kopen…

doeidoei xoxo

Ik heb geen idee, maar nokia is over het algemeen wel goed :slightly_smiling_face:

Ja he daar dacht ik ook aan maar bijv. ik wil niet dat het slome internet is… net als bij BB ik ben echt niet geduldig haha x

Ja, die is goed volgens mij. Iemand die ik ken heeft hem ook en ze heeft er nog geen problemen mee gehad.

Die is toch 200 euro? Of niet?

Nokia is een sterk merk:)

Als je snelheid wil zou ik voor HTC gaan…

Hmm nee joh zo duur is die niet maar 100tje ofzo haha…
ja maar ik moet van me eigen zak betalen en HTC is niet goedkoop…
dus ik dacht Nokia…
maar thanks meiden xx

Een vriendin van mij heeft er zo eentje en ze is er volgens mij heel erg blij mee. :slightly_smiling_face:

Hmm, oke dan.
Dan is het de gsm van die vriendin van haar die 200 kost.

Die heeft een vriendin en hij is echt handig en fijn.

Ik heb die gehad. Nu gebruikt mijn moeder hem. Ik heb nu een HTC en die is echt heel goed en snel!
Maar dit mobieltje kost geen 200 euro. Hij kost rond de 90 of 100 euro. Het heeft GEEN whatsapp, dat was de reden waarom ik na 2 maanden al een nieuwe telefoon kocht, want je hebt hier serieus niks aan. Alleen wifi, dus geen onbeperkt internet ofzo. Als je dus echt snel internet wil overal en whatsapp, dan moet je deze niet nemen. Ze zijn wel suuuuper lief en mooi! =)

Twee van mijn vriendinnen hebben m ook en ze zijn er heel tevreden mee!

Een vriendin van mij had die een jaar geleden gekocht. Kort daarna kocht ze een BB erbij haha. Ze vond het een goeie telefoon, gebruikt 'm nog steeds (alleen om te bellen en smsen), maar omdat die Nokia geen whatsapp had enzo had ze BB genomen.

Als je met de technologie meegaat, raad ik je deze telefoon niet aan.

Maar er zit wel ovi store bij, daar kun je toch gewoon whatsapp downloaden?"
Sorry geen ervaring met dit mobieltje