Jullie mening

Hi,
Ik wilde wat leuks gaan doen.
Ik was bezig met bloggen maar ik heb niet elke dag tijd daarvoor.
Daarom bedacht ik iets en ik wil graag weten wat jullie ervan zullen vinden.

Ik hou van schrijven en mijn mening te geven (op artikelen en dat soort dingetjes)

Dit wilde ik graag gaan doen :
Ik wil graag mijn meningen geven op films,boeken,fashion,apps etc. (Wel op een leuke manier)
Jullie zullen denken : internet staat er vol mee i knowww!!!
Maar ik wil het anders doen,
Ik wil het namelijk in een artikel schrijven,
in plaats van in reacties.

wat zullen jullie ervan vinden?

Je bent welkom.

Oh is toch een leuk idee? :slightly_smiling_face:
Welke doelgroep heb je in gedachten? Of gewoon verschillend?

Ik snap het niet helemaal.
je wil artikelen schrijven met jouw mening over films, boeken en apps enzo?
Je wilt die dingen gaan reviewen? Daar moet je toch echt een blog voor beginnen.
En ik denk ook niet dat het echt iets nieuws is. Er zijn genoeg sites die die dingen beoordelen.

maargoed, als jij 't leuk vind moet je t doen, daar niet van.

Ik wil van alles doen wat op mijn pad komt en wat de wereld bezig houd.

Zoals boeken,apps,fashion etc…

Wat men graag leest en ziet.

Sametattoos ik wil het gewoon is proberen,
Wat snap je niet?!

Het lijkt me makkelijk te begrijpen …
Zoals dat ik schrijf
hoe ik girlscene vind bijv !!

Nouja, ik kreeg een beetje het idee dat je een compleet nieuw concept aan 't bedenken was.
Maar dat is toch een prima idee, ik denk dat ik niet kan zeggen dat het niet leuk is voordat je begonnen bent.

Dit is meer een manier om een blog in te vullen? Want een blog is een goede plek om die artikelen te publiceren lijkt me?
Ik denk dat dat ook is wat SameTattoos bedoelt.

Verder: als je dat leuk lijkt, gewoon doen! Breed thema waarin je over van alles kan schrijven, dus genoeg artikelen om te kunnen maken! :slightly_smiling_face:

Doet me trouwens denken aan recensiekoning.nl :slightly_smiling_face:

Waar ga je die artikelen plaatsen dan? Het klinkt alsof je gewoon reviews gaat schrijven… Maar het is wel handig om die op één plek te verzamelen.

Dit is niet lullig bedoeld, maar ik hoop dat je je artikelen wel in beter nederlands zal schrijven en dat dit gewoon je forum/msn-taal is :slightly_smiling_face:

En je kan ook op internet recensies schrijven, krijg je er soms nog geld/gratis spullen voor ook.

Wat wij er van zullen vinden? Weet ik veel, ik heb toch nog niet gezien hoe het er uit ziet.

Klinkt gewoon als een blog waar iemand haar leven op gooit, vast hartstikke leuk.

animalforever
Ik vraag hier niet direct wat je van een artikel vind
Ik vraag wat jullie ervan zullen vinden als ik dat doe.
Lees in het vervolg beter plies.

Dus je wilt reviews/recensies schrijven. Wat is daar dan zo ‘anders’ aan? Natuurlijk schrijf je dat in artikelen en niet in reacties. Anders zijn het geen reviews/recensies.

Maar ja moet je doen, besef wel dat het moeilijker is dan het lijkt. Tenminste, als je een goed artikel wil schrijven. Elke simpele ziel kan wel schrijven ‘ja ik vind Girlscene stom wan het is te roze’ (slecht voorbeeld maar okeeee even om het idee). Hoe wil jij vernieuwend, apart, interessant zijn?

1. Als je artikels gaat schrijven is de meest logische plaats om de artikels te verzamelen nog steeds een blog. > waar jij dus geen tijd voor hebt?
  2. Het is geen (ver)nieuw(end) concept, dus je doet het niet ‘anders’.

Ik wil dus totaal niet een artikel schrijven die kort en krachtig is… ik wil een artikel schrijven die krachtig en vol inhoud zit… bijv met een boek…
Voor dat je die koopt echt goed kan lezen waarover die gaat en wat die boek waard is… zodat je echt weet dat het geen miskoop zal zijn begrijpen jullie?
Iets waar jullie veel aan kunnen hebben.

Opera,
Een blog zie ik als : dat je elke dag moet schrijven.
Ik wil wel een blog schrijven maar niet dat ik elke dag MOET schrijven…

Trouwens : het bloggen op deze site is natuurlijk een verschil met andere blogsites.
Hier maakt het niet uit waarneer je het doet.
Op een persoonlijke blogsite is het anders… dan moet je elke dag bloggen om volgers te krijgen zodat je als een lopende band elke dag rolt

Internet staat er indd vol mee… denk niet echt dat dit succesvol gaat zijn. niet lullig bedoeld

Ik denk trouwens dat we pas echt een mening kunnen geven na het lezen van één van je artikelen. Het kan leuk zijn, het ligt er maar net aan hoe jij het aanpakt. Want ja internet staat er inderdaad al vol mee, dus waarom zouden we die van jou dan lezen?

ik begin er echt steeds minder van te begrijpen.
Als het je eigen blog is, met recensies of wat dan ook, dan bepaal je toch zelf wanneer je schrijft?
ga je voor een bestaande blog schrijven?

ben ik de enige die het niet zo goed snapt?