Jullie mening x.

Hoii x ,

ik wou jullie wat vertellen ;
ik ben niet onzeker ofzo over m’n uiterlijk .
maar als k’ met vrienden buiten aan het chillen ben enzo
zijn er altijd 2 jongens & 1 daarvan zegt altijd hoe lelijk mn neus wel niet is & hoe dikke benen ik wel niet heb & over hoe groot m’n kond is .
maar kzei; ik ben blij met mezelf.
maarja … je snapt wel dat ik er nu maar naar ga kijken maar ik wou dus vragen of die jongen maar wat zegt . of dat het echt zo is … ik wil graag jullie mening x & wel eerlijk . & ik heb pas Girlscene dus weet nog niet goed hoe het werkt ofzo dus geen commentaar daarop :blush:
Maar ik zet hier eeen paar foto’s en dan wil ik graag jullie mening over ; m’n neus & Benen .

Image and video hosting by TinyPic
.
.
.
.
. bij die laatste foto niet op mn gezicht letten ;$ , gaat om mn benen daar. ;p , en bij die foto met die 3 meisjes ben ik de middelste , en die foto met die 2 ben ik de linkse , & sorry voor de grote van de foto’s , alvast bedankt ! x

Dat is geen vriend, geef aan dat jij er onzeker van word als hij dat doet, of geef hem gewoon eens een keer een flink grote mond terug.

Kweet niet hoe oud hij is maar sommige vragen zo juist de aandacht van meisjes…

En trek je er niks van aan, want hij praat onzin :slightly_smiling_face:

Ach je moet ze niet gaan geloven. De sukkels die je dat aanpraten zijn gewoon losers. En jij moet ook niet zo onzeker wezen, je hebt helemaal geen dikke benen en je neus is ook niet lelijk. Trek je der maar niets van aan! :slightly_smiling_face:

Eh, je ziet er vrij normaal uit :’)

Ja , hij is 13 .
maar ik vroeg ook aan hem waarom hij dat deed enzo hijzo; om dat ik 100% fan van je ben , maar dat is vast sarcastisch . Maarja ik negeer m’ gewoon . maar bedankt voor de reactie xx.

Dat zijn niet echt duidelijke foto’s
maar je ziet er gewoon normaal uit. Dus laat je niet zo opjutten door een brugpiepertje die zelf nog de baard in de keel moet krijgen.

slaat nergens op wat die gozer zegt.

Hij is dus een 13 jarige zonder verstand. Negeer hem voortaan gewoon als hij t zegt. Want als je erop reageert vind hij t alleen maar leuk. En leer van jezelf te houden, dat straal je dan uit en dat maakt je mooi

Dankje x.

Wat is dat voor lullig ventje je ziet er helemaal niet dik/lelijk uit.

Niets mis mee hoor meid :slightly_smiling_face: Laat dat zielige figuur maar lullen, zegt meer over hem dan over jou!

Niks mis mee, gewoon een leuke meid ben je :slightly_smiling_face:

Niks mis mee hoor en vooral niet met je neus!!! Bij mij zit het al heel lang in de familie dat iedereen een hele lange neus heeft en ik heb het dus ook…:rage::rage::rage:

Je ziet er prima uit, niks anders gaan doen ofzo. Lekker doorgaan met jezelf zijn en vooral dat soort kereltjes even flink uitlachen. Iemand die commentaar geeft op een ander zegt meer over hemzelf dan over jou.

Mijn benen zijn dikker dan die van jou en ik ben ook gewoon dun!
maar op die leeftijd doen jongens dat voornamelijk om je aandacht te trekken!
je benen en je neus zijn gewoon normaal niks mis mee!!

Dankjewel voor de reactie’s ! x