Jullie mening over Marsmuziek?!

Hoi!
Ik moet voor mijn muziekexamen D een werkstuk maken en ik doe het over marsmuziek.

Ik wil graag jullie mening weten over marsmuziek. Wat vinden jullie ervan? waar doet het jullie aan denken? vinden jullie het mooie muziek? luister je erzelf naar etc.
Heeel heel heel erg bedankt!!
xxx

wat bedoel je percies met marsmuziek?

is dat muziek waar je op moet marcheren of muziek die is geïmporteerd van Mars (de planeet dus) ?

nee die muziek waarop korpsen marcheren
en door de straten lopen enzo weetje wel :wink:

Muziekkorpsen of legerdingen?

muziekkorpsen :slight_smile:
mensen up!

saai en vaak eentonig, ookal is dt het mssg niet, ik vind het wel zo klinken…
het doet me eiggenlijk nergens aan denken, nahja het enigste wt in me opkomt, aa niet weer zo n korps xD

ok
nou dat hoor ik zo’n 1x in de 3 jaar ofzo, met carnaval.

je bedoelt dat toch met die trompet, trommels enzo. Dat vindt ik echt verschrikkelijk.

Marsmuziek is zó divers bijvoorbeeld:
dit is marsmuziek: http://nl.youtube.com/watch?v=vKJdlpRU7nM

maar wat je niet zou verwachten: Dit ook: http://nl.youtube.com/watch?v=iXb-QPqaYMU&feature=related

het blijft stom
sorry :slightly_smiling_face:

Nah,

Mijn beste vriend die luisterd naar van die legermarsmuziek, en dat heeft soms wel wat, maar gewone marsmuziek vind ik verschrikkelijk XD

Ik vind het wel wat hebben.
Maar niet om de hele dag te luisteren ofzo xD

haha nee oke :slightly_smiling_face:
ik wil gewoon weten wat andere mensen ervan vinden dan kan ik die meningen in mijn werkstuk verwerken :slightly_smiling_face:
dus UP!

Ik dacht echt van wtf, muziek van mars (planeet (A))?! :stuck_out_tongue:

muziek die je uit een automaat kan halen en op kan eten

marsmuziek? heet dat geen marcheermuziek dan

hahaha toen ik de titel las dacht ik dat je de muziek van de Marsreclame ofzo bedoelde (de chocolade dus xd )
maar ik weet niet wat marsmuziek is
wacht even kijken dan kan ik je met je werkstuk helpen xd

ooooh jezus, zoiets
dat vind ik vreselijk
en als je het zo ‘in het echt’ hoort, doet het zo pijn aan je hart ofzo, door die trommels
ik vind het dus niks x’d

Ik ga zelf voor mijn a examen

Maar speel ook veel marsmuziek ik vind het wel leuk om te spelen enzoo en het hoort natuurlijk bij 'n corps maar ik zou het in mijn vrije tijd NOOIT luisteren :stuck_out_tongue:

Ik vind het leuke muziek. Maar ik luister het niet zo van: “nu ga ik even marsmuziek luisteren”. Vaak blijft de melodie in mijn hoofd hangen. Ik vind het ondanks het gevoel wat je erbij krijgt (zoals oorlog bijvoorbeeld, want daar denk ik toch wel een beetje aan) het vrolijke en mooie muziek. Ik kan er wel naar luisteren.
In de film Una giornata particolare zit ook mooie marsmuziek.

Succes met je D examen! Welk instrument speel je?

Het lijkt me niet bepaalde luisterbaar?