Jullie mening doet er toe

Ik heb nu een half jaartje rijlessen en af en toe moest ik een hele leuke jongen ophalen.
Hij moest mij ook weleens thuis brengen.
Hij zag er echt heel erg leuk uit. Ik zou best wel in concact met hem willen komen.
Ik weet waar hij woont en hoe hij heet. Pas hoorde ik mijn rijinstructeur zeggen; ‘Bijna afrijden hè!’ En waarschijnlijk is hij toen geslaagd want ik zie hem nooit meer.

Nou goed. Ik kan dus helemaal niet op een bepaalde manier met hem in contact komen (hij zit bij mij in de kerk, that’s all.) Hij heeft namelijk geen hyves, facebook.
Een vriendin van mij zei: Stuur hem een kaart! Met daarin je nummer!
Ik zei eerst van nee, maar ik vind hem echt heel erg leuk dus kan ik dat gewoon doen? Is het niet te kinderachtig, een beetje… hopeloos ook?
Volgens mijn vriendinnen niet, maar ik wil van jullie een objectieve mening; zeg gewoon wat je er van vindt.
Want ik heb het idee dat ik me heel erg ga schamen met zo’n actie.

Ik zou het gewoon proberen, je hebt niets te verliezen haha :grinning:

Ik weet niet hoe lang het geleden is dat hij zijn rijexamen heeft gedaan maar anders kun je daar nog een kaartje over sturen? :slightly_smiling_face:

Ik vind het eigenlijk wel een leuk idee…
Een kaartje met je nummer erin. dan kan hij ook gewoon zelf bepalen wat hij ermee doet.
En erbij zetten wie je bent dan :slightly_smiling_face:

Ik zou gewoon iets leuks bij hem in de brievenbus stoppen!
Iets met hoe het gaat met lessen/of ie al geslaagd is.
En dat je het leuk vind om in contact te blijven.
Zet je telefoonnummer of email eronder en klaar is kees :slightly_smiling_face:

Nee heb je, ja kun je krijgen!

Nee, dat is niet hopeloos (:
Als je nog mysterieus wilt overkomen ook, hoef je niet eens je naam erbij te zetten :smirk: haha nee joh je moet doen wat jij fijn vindt.
Het kan heel leuk uitpakken :grin:

Als je weet waar hij woont… kan je natuurlijk ook gewoon een briefje door de brievenbus doen, met daarop de vraag of hij zin heeft om een keer wat samen af te spreken, met daaronder dan je nummer. Als hij ook geïnteresseerd in jou is, zal hij daar vast wel op reageren!
Waarom zou dat trouwens kinderachtig zijn? Ik vind dat je daar behoorlijk wat lef voor nodig hebt, wil je zomaar iemand vragen om wat leuks te doen. Toch? :wink:

Zeker doen! Een kaartje een briefje… In ieder geval iets (:
Succes!!

ik vind het schattig !

Haha bedankt voor jullie lieve reacties!
Ik moet nu heel veel lef gaan verzamelen en het gewoon doen…
@ Aurorae; Ik ben bang dat als ik mijn naam er niet onder zet hij het niet serieus neemt en er niet op ingaat.
@xBoterbabbel; Ik ben (net) 20. Komt dat dan niet kinderachtig over? Ik weet het echt niet.

Weten jullie wat ik er in kan zetten?
Ideetjes voor iets origineels ofzo? :slightly_smiling_face:

Komt dat niet kinderachtig over? Natuurlijk niet! Die jongen zal het vast wel waarderen! Jij zou je toch ook gevleid voelen, wanneer er ineens een briefje op de deurmat ligt, waarin staat dat iemand met je wilt afspreken? Hihi

Ik denk juist dat hij het wel ontzettend stoer zou vinden… en je kent hem verder toch niet dus wat heb je te verliezen xD

jaaaaaa doen stoer man! :grinning:

Kinderachtig? Het is juist lef!
Gewoon doen, in het ergste geval hoor je nooit meer iets van hem.

Doen! En als je het echt niet durft, een gesprekje met hem aanknopen na afloop van een kerkdienst. Maar je hebt niks te verliezen hoor, gewoon een kaartje sturen!

Jullie hebben me 99% overtuigd… haha ik denk dat ik het echt ga doen hoor! Niet nadenken maar gewoon posten…

Ik vind dat echt heel schattig, denk gewoon: wat zou ik er van vinden als hij mij zo’n kaart stuurde?

Aaah leeuk! Echt doen :grinning:

Als jij je naam onder het kaartje zet, weet hij dan wie je bent? Of zet je er bij ‘‘het meisjes van de rijlessen’’?

Ik vind het wel een leuk idee! Ik zou het doen als ik jou was, je hebt niks te verliezen ja!