Jullie mening australian gold?

Wat vinden jullie van die bruinings zonnebrand creme ( Dus wel de versie met spf ) ? Ik hoor goede dingen maar wil even weten wat jullie mening is :slightly_smiling_face: Ik heb een witte huid dus ik moet wel de spf 15 of 30 hebben. Ik word niet snel en erg bruin en dat maakt ook niet uit maar ik wil wel beetje mooiere kleur.

Up

Ik heb die met instant bronzer ofzo, spf 15. Als je echt een witte huid hebt en niet snel bruin wordt raad ik een spf 30 aan hoor!

Hij ruikt heeel lekker is heel fijn in gebruik:)

Ik weet niet of het hetzelfde is, maar ik heb ook zo’n zonnebrand die ook gelijk een ‘‘bronzer’’ is zegmaar. Normaal word ik echt niet snel bruin en nu heb ik na twee dagen in de zon liggen al duidelijk strepen op mijn been.

Maar is die ook zegmaar dat ie je meteen bruin maakt? want dat wil ik niet haha. Meer een zonnebrand/olie met spf & ‘bruinversneller’. Weten jullie andere goeie?

Ik gebruikte dit alleen voor onder de zonnebank. Ik heb toen “sinfully black” en “kiss kiss” gebruikt. En op dit moment gebruik ik “baby got black” van Ed Hardy.
Je kunt ook info vragen bij een zonnestudio :slightly_smiling_face:

Ze werken in principe allemaal hetzelfde. D’r zit een na-bruiner in en je moet heel goed smeren, want anders krijg je bruinige / oranje vlekken bij je vingers. Hetzelfde als bij bodylotion met een bruiner er in zeg maar.