Jullie liedje <3

Ik weet er bestaat hier al een topic over… maar dat topic is een beetje dood, dus ik dacht Come On… we starten gewoon opnieuw.
En mij vraag is dus? :’ heb jij samen met je vriend(in) een of meerdere liedjes waarbij je aan elkaar denkt ^-^!
Schrijf ze hier op!

Ik zal dan maar als 1e beginnen :slightly_smiling_face:

Nou ons liedje is ‘HoneyComb’ van Nadia Fay… niet super bekend (IThink) maar we kregen allebei kippenvel van dit liedje toen we het luisterde… dus toen vonden we dit wel een geschikt liedje <3

Dus nu zijn jullie aan de beurt ^-^

X

Romeo and Juliet van The killers of origineel van Dire Straits (wat hij leuker vindt)
Ik liet het liedje voor we iets hadden aan hem horen en hij bleek het origineel al heel lang te kennen. We vonden elkaar toen al super leuk alleen waren een beetje te verlegen. We smsten dan elkaar stukjes van de songteksten om te laten weten dat we aan elkaar dachten en de ander maakte dan het stukje songtekst af en smste dat terug.

dit deden we best wel vaak en dan weet je als het tegen zit toch dat iemand aan je denkt :slightly_smiling_face:

het is echt speciaal voor mij

Awhh dat is echt lief :relieved:

Nou het is echt heel gay, haha.

Maar toen we aan het daten waren en we reden in de auto opweg naar het strand, kwam het nummer ‘Just the way you are’ op de radio. Toen begon die zachtjes mee te zingen en keek me aan. En zei die dat dit liedje over mij ging, behalve dan dat mijn haar altijd goed zat (i.v.m. krullen). Dat was echt heel schattig! :stuck_out_tongue:

Swing life away van Rise Against.

Wish You Were Here van Avril Lavigne,
dit was het nummer die ik luisterde toen ik op vakantie was en het miste.
en toen ik moest huilen. M’n vriendin (die mee op vakantie was) zei dat tegen hem en nu gaat ie hem spelen voor mij op z’n gitaar. c:

Mirror van lil wayne en Bruno Mars
En Lighters van Bruno Mars en Eminem <3
Met Bruno hebben we niks :stuck_out_tongue: maar met Eminem en Lil Wayne wel.
Was op de terugweg van een auto meeting, ik lag helemaal tegen hem aan achter in de auto, hij zijn arm om me heen. Toen kwam Lighters op (CD wat mijn vriend samengesteld had) en toen zei zijn vader: “Dit is echt een liedje voor jullie” en toen hoorde je op dat moment dat stukje: “This one is for you and for me” en mijn vriend fluisterde dat zachtjes in mn oor haha <3
en Mirror luisteren we gewoon graag :stuck_out_tongue:

Coldplay - The Scientist. (dit is zijn favo liedje over mij <3)

Ons liedje was altijd; Weet dat ik van je hou - INB.

Michael Buble - Everything

Lucky Fonz III - Ik heb een meisje

daft punk - something about us (:

Toen mijn vriend en ik elkaar leerden kennen was Rihanna met Man down heel erg veel op de radio.
De eerste keer dat wij elkaar zagen(we kenden elkaar via internet) in de stad hoorden we dit liedje ook. We hadden er al een speciale voorliefde voor. Omdat we t allebei een lekker nummer vonden. Sindsdien als we hem hoorden dan appten we naar elkaar ‘Man down<3’

dubbel –

Without you door Glee.

http://www.youtube.com/watch?v=oWnzBH1Ytew

Train - Drive by

Replay - niemand
Jeroen van der boom - Niemand anders

een topic kun je uppen, waardoor het weer actief word.
http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/jullie-liedje-152249.msg5243201.html#msg5243201
dus bij deze zet ik hier een slotje op.