jullie ervaring met afslankpillen

Ik wil 2009 goed beginnen, met onder andere afvallen en was op zoek naar hulpmiddelen. Maar ik las op www.internetpillen.nl dat als je iets online besteld, het grootste gedeelte nep is. Dus niet werkt, of zelfs giftig is. Nu durf ik niet meer.

Wat zijn jullie ervaringen?

Ga gewoon sporten!
en volgens mij zijn geen een van die pillen goed voor je.

jeezus,
heb je echt niet vaak genoeg gelezen dat je niet /of in ieder geval héél slecht van afslankpillen afvalt?

dat is alleen maar puur chemische rommel,
beter ga je gezond afvallen, en vervang je je drinken door thee , en je eten door iets gezonds.
daar ben je veel beter mee af.
doe jezelf een plezier meisje, en doe het gezond.

Ga sporten en gezond eten al wil je 2009 gezond beginnen.

hey
kga je ni afkrake wnt zelf had ik een moeilijke tijd gehad toen ik ±15jaar was
ik was dun maar in de spiegel zag ik het gewoon niet, wat anderen ook zeiden ik geloofde hen niet en al die modellen die je op tv en tijdschriften enz ziet laten je nog harder in de grond zakke
en alles wordt erger…
ik bestelde van die pillen maar ze werkten niet, in tegendeel, ik kwam 2-3kg bij :s.
maar er zijn ook goede pillen maar ik ken de naam niet
een meisje op mijn school was heel dik echt 80 kg ofzo en nu is het een dus meisje van ± 50kg
mensen die nooit dik zijn geweest (in realiteit of in je hoofd) kunnen gwn ni weten wat je voelt en dat moet je niet kwalijk nemen
maar voor meisjes die het niet weten: ik ken niet alle gevallen maar deze meisje haar leven is echt compleet veranderd: ze is veel gelukkiger en mooier, ze durft meer en heeft nu zelfvertrouwen enz
spijtig genoeg wil ze de naam van die pillen niet zeggen anders had ik je ze doorgegeve maar jah
:four_leaf_clover:
sport en gezond eten is idd de beste oplossing
maar je moet mentaal er sterk voor zijn en dat is niet iedereen en zeker niet de mensen die aan eten verslaafd zijn of er ‘troost’ in vinden

maar veel scc en mss kun je een weight wether groep (fout geschreven?) die kan echt helpen maar niet bij iedereen (meisje van mijn klas doet het maar ze is niet veel afgevalle) :couplekiss_man_woman:

aaa dreig haar omte zeggen hoe die pil werkt XDDDD geintje maar wel raar dt ze ht nie wil zeggen ik bedoel dan kan ze andere mensen ook blij mee maken

alsjeblieft, pak niet die afslankpillen, ik vond mijzelf ook te dik, anderhalf jaar geleden en toen ging ik ook afslankpillen pakken. Die pillen zouden je maag vullen en zo kon je minder eten. Ik werd alleen maar dikker, in die tijd ben ik 15 kilo!!! bijgekomen.
Het helpt dus absoluut niet.

ik ben lui en heb geen doorzettingsvermogen dus ga ik maar aan de pillen.

je kunt zelf toch ook wel bedenken dat dat troep is? ga gewoon veel bewegen en minder suikergoed eten.

Nou, het hoeft echt niet te zijn dat je lui bent en geen doorzettingsvermogen hebt! Ik ging altijd 4 keer in de week sporten hoor! En daardoor val je trouwens niet af, je maakt spieren aan en spieren zijn zwaarder dan vet. Je wordt er dus niet lichter op, je krijgt alleen wel een beter gevormder en gespierder lichaam van. En sommige mensen zijn zo gefocust op afvallen, die hebben echt wel doorzettingsvermogen, misschien zelfs een beetje te veel, denk aan niet eten, enorm veel sporten en daarbij ook nog eens tabletten vreten…
En nee, ik heb geen eetprobleem gehad.

Het doel van afvallen is toch om er beter uit te zien & niet om een lager getalletje op de weegschaal te zien?

Ander topic van je gesloten. 1 is genoeg.