Jullie eerlijke mening over Beautygloss

Ik wou jullie graag mijn eerlijke mening geven over Beautygloss en was ook benieuwd naar jullie mening of hoe jullie over die van mij denken want ik heb namelijk nog wat ergernissen/opmerkingen over haar.

Ze doet nu sinds een tijd die vlogs waar je haar every day life een soort van kan meeleven. Het is allemaal heel leuk wat ze mag doen maar ik heb soms het idee dat haar reacties op dingen echt vet geacteerd, overdreven en nep zijn. Je word je doodgegooid met haar boek, en dan met name in de zin van dat je hem moet kopen, wat begrijpelijk is maar toch. Iedere winkel die ze langs komt waar haar boek ligt filmt ze. Ook heb ik soms het idee dat ze “sexy” probeert over te komen als ze bijvoorbeeld zegt dat ze gaat slapen dan zet ze zo’n stemmetje op of als de “uiteindelijke look” van een tutorial lat zien, trekt ze er echt faces bij waar je ongemakkelijk van word. En over ongemakkelijk worden gesproken, dat foefje gedoe en baby talk met gregor daar krijg ik toch wel ietwat de kriebels van. En om nou te zeggen dat haar make-up en haar tutorials goed zijn, nee ook niet echt.
Ook vind ik het heel erg vervelend dat als je een eerlijke mening over iets geeft op haar site, een mening die een beetje kritiek bevat, je reactie word verwijderd zodat ze alleen maar positieve dingen overhoud, geblokt word of een dikke aanval terug krijgt. Maar dan zegt ze vervolgens wel dat ze zo goed met meningen en kritiek kan omgaan…

Sorry voor mijn rant maar ik moest gewoon even eerlijk zijn.

Er is al een topic over beautybloggers

1 topic niet genoeg?

Die is gesloten omdat mensen te veel roddelden over de bloggers ofzo.

Maar ik snap niet dat Beautygloss zo bekend is tbh, ik vind haar echt niet goed. In vergelijking met haar ben ik echt een make-upqueen, en ik ben nu een klein jaar serieus bezig met make-up.

Perfect topic voor goldie

Tegenwoordig als ik ‘beautygloss’ lees dan lach ik al bijna hardop, zegt dat genoeg?

PRECIES DIT!!
Mijn vriendinnen zijn helemaal gek van der, maar ik haat haar echt zo erg! ze doet zo overdreven. en haar make up vind ik vaak nog lelijk ook.

Sinds wanneer ben je verplicht t te kijken dan?

ben ik trouwens de enige die t werkelijk nog nooit gezien heeft en niet eens weet hoe t mens eruit ziet

Wat doe je dan hier
zij vraagt om meningen, wij geven meningen, ga niet zeiken.

We hebben een paar hele mooie paginas over haar in de makeup slow. We love her <3

Wtf?

ja maar ze kan moeilijk een mening geven als ze haar niet kent
en het enige wat ze doet nu is zeiken dus ik snap het wel :’)

mijn kwast is zo fluffy!!!

:

Ik zéik, pardon? Ik geef aan dat je iets niet hoeft te kijken wat je niet wilt. Als je je zo erg aan iets irriteert kijk je toch gewoon niet?

‘’ omg jongens ik ben zo fan van tietrie’’

Niet zo gemeen over Mascha )’:

Nou, wat doe je hier dan nog?