Jullie dames weten er vast wel raad mee

Dag dames,

Ik heb een vraagje aan jullie, misschien dat jullie mij ermee kunnen helpen.

Allereerst wil ik wel aangeven dat ik een jongeman ben van 22 jaar, en wat ik op een meiden forum doe? Wie kan je nou beter advies vragen dan een (jonge)vrouw?

Sinds enkele maanden heb ik een vriendin en ben echt nog nooit zo gelukkig geweest, en dan denken jullie misschien: je zal vast nog wel een keer een ander meisje treffen. Fout, ik doe namelijk alles voor haar, en dan bedoel ik ècht alles. Onze band is zo ontzettend sterk. Binnen een maand leerde ik haar ouders kennen en zij de mijne, slapen we 5x in de week bij elkaar zowel bij haar of mij, wil ik uit de horeca stappen (nightlife), hou ik mn huis schoon en opgeruimder dan het al was en veel meer.

Nou komt mijn vraag: onze sex is wat “gewoontjes”, en dat vind ik helemaal niet erg, want ze is denk behoorlijk preuts/onzeker, en zelfs dat vind ik niet erg, maar zou graag anders willen zien. We doen maar 2 standjes omdat ze niet echt in is voor nieuwe dingen. Standje 69 vind ze “raar”, terwijl we elkaar wel oraal bevredigen. Anale sex wilt ze niet, en dat maakt me ook niet zoveel uit want ben er zelf geen echte fan van, af en toe vind ik niet erg maar liever niet, dus geen probleem.

Van de week wou ik het wat spannender maken met slagroom, en had het verteld en dat zou ze niet leuk vinden. Ik zit continu te denken hoe ik ervoor kan zorgen dat we wat anders doen en we beiden nog meer genieten van elkaar en elkaars liefde.

Ik wil haar niet pushe, dat maakt het erger en doe ik haar verdriet mee. Sowieso ben ik zo niet.

Wat misschien helpt bij mijn vraag: ze zei ooit: als ik dronken ben wil ik misschien wel 69 proberen. Maar het punt is, we kunnen nooit samen uit. Ik heb bij veel zaken (o.a. de zaak waar zij graag komt) een toegangs verbod. En als ik aan het werk ben en zij is stappen, dan zien we elkaar wel, maar is ze doodmoe en komt er niets van terecht.

Ik hoop dat jullie me kunnen adviseren.

Groetjes en een fijne avond :slightly_smiling_face:

Jongens zijn hier niet toegestaan.

Heb je al eens aan haar gevraagd wat zij wilt?

Eigenlijk mogen hier geen jongens en kan dit beter bij Seks&zo.
Maarr, waarom wil ze niks nieuws proberen? Het is wel een beetje apart dat ze eerst dronken moet voordat jullie leukere seks kunnen hebben, eigenlijk.
Ik denk dat jullie eerst nog vertrouwder met elkaar moeten worden, zodat ze niet meer onzeker is. Dan gaat het vast makkelijker.

uhh en wat is je vraag dan?

Jongens zijn niet toegestaan op Girlscene.